Romania va cheltui circa 30 milioane euro pentru brandul ''Romania turistica''
Data publicarii: 10-07-2007 | TurismRomania va cheltui circa 30 milioane euro, din fonduri structurale, pentru realizarea brandului "Romania turistica", iar compania care se va ocupa de toata campania va fi stabilita, prin licitatie, anul viitor, a declarat secretarul de stat pentru Turism, Lucia Morariu.
Ministerul IMM-urilor, Comertului, Turismului si Profesiilor Liberale va avea la dispozitie 150 milioane de euro din fonduri structurale pentru promovarea in strainatate a Romaniei ca destinatie turistica, dintre care, intre 20 si 30 de milioane vor fi utilizate pentru realizarea brandului turistic al Romaniei, a spus Morariu.
"Vom lansa o dezbatere publica, in care vom intreba oamenii despre care ar putea sa fie brandul turistic al Romaniei. Asteptam idei de la oricine, vom participa la evenimente, la toate targurile de turism din tara", a adaugat Morariu. Potrivit secretarului de stat, compania care se va ocupa atat de realizarea brandului cat si de intreaga campanie va fi o multinationala, iar licitatia urmeaza sa se desfasoare in primavara anului viitor. "Trebuie sa luam legatura si cu Ministerul de Externe, pentru ca brandul turistic trebuie sa fie un sub-brand al celui de tara", a precizat Morariu.
Secretarul de stat pentru turism a declarat saptamana trecuta ca Romania trebuie sa treaca de la promovarea turistica la o politica de marketing, prin crearea de evenimente si participarea la targuri internationale de turism.
Secretarul de stat a spus ca principale piete pe care Romania trebuie sa le castige sunt Austria, Italia, Franta, SUA, Germania, Ungaria, Rusia si Marea Britanie/Irlanda, in timp ce Benelux, tarile scandinavice, peninsula Iberica si alte tari din Uniunea Europena, reprezinta piete secundare, iar tari precum China si Japonia sunt piete de oportunitate.
La randul sau, ministrul de externe, Adrian Cioroianu, declara saptamana trecuta ca Romania trebuie sa promoveze pe piata externa mai mult decat mitul lui Dracula, Nadia Comaneci sau Hagi, trebuie sa ofere produse de calitate. In opinia lui, Romania trebuie sa isi coreleze actiunile politice si culturale pentru sustinerea turismului romanesc in strainatate.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut