Starbucks: Ne vom extinde deoarece piata cafenelelor din Romania este abia la inceput
Data publicarii: 18-07-2007 | AfaceriStarbucks intentioneaza sa mai deschida in viitorul apropiat cafenele in Bucuresti deoarece considera ca piata de profil este insuficient dezvoltata in raport cu numarul de locuitori ai capitalei, au declarat reprezentantii companiei. "Piata romaneasca a cafenelor este intr-o faza de inceput a dezvoltarii, oferind o varietate de oportunitati. Acest lucru o face atractiva atat pentru jucatorii locali cat si pentru cei internationali, creand competitie pe piata. In Romania, piata de cafenele are foarte mult potential de crestere, numarul cafenelelor existente in prezent fiind mic in raport cu populatia capitalei", au adaugat reprezentantii Starbucks.
Ei au adaugat ca cele doua cafenele Starbucks deschise deja in Plaza Romania si Bucuresti Mall au fost foarte bine primite de consumatori, avand cateva sute de clienti pe zi. Starbucks intentioneaza sa-si extinda lantul de cafenele in functie de viitoarele oportunitati ale pietei.
"Pentru moment, exista doua cafenele Starbucks in Bucuresti. Rezultatele noastre foarte bine, atat in Plaza Romania cat si in Bucuresti Mall, demonstreaza ca am avut dreptate cand am intrat pe o piata atat de dinamica si animata. Bucurestiul ofera oportunitati importante in ceea ce priveste locatiile si ne gandim la gasirea unor locatii stradale pentru viitoarele cafenelele Starbucks", au precizat reprezentantii companiei.
Starbucks Coffee Company a deschis in luna aprilie prima cafenea din Bucuresti la Plaza Romania impreuna cu partenerul sau european, compania cu capital mixt, Marinopoulos Holding SARL. In luna mai, Starbucks a inaugurat a doua cafenea din tara in centrul comercial Bucuresti Mall din capitala, urmandu-si astfel planul de extindere pe piata cafenelelor in Romania.
Marinopoulos Holding este unul dintre cele mai mari grupuri comerciale, industriale si de retail din Grecia, reprezentand Carrefour Marinopoulos SA (o companie cu capital mixt infiintata impreuna cu Carrefour), Sephora Marinopoulos SA (o companie cu capital mixt infiintata impreuna cu LVMH) si franciza Marks & Spencer. Holdingul Marinopoulos este o companie activa si in sectorul industrial, prin intermediul Famar SA, una dintre cele mai mari companii europene de produse farmaceutice si cosmetice.
Grupul Starbucks, cu sediul in Seattle, detine la nivel mondial peste 12.000 de unitati in 40 de tari.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut