Aviva cauta inca 10.000 de agenti de marketing pentru pensiile private obligatorii
Data publicarii: 20-07-2007 | HR/CariereCompania de asigurari Aviva vrea sa atraga aproximativ 10.000 de agenti de marketing in urmatoarele doua luni pe segmentul pensiilor obligatorii, pentru a avea o "armata" de 30.000 de agenti la data de la care romanii isi pot alege fondul, a anuntat vineri compania. "Aviva si-a depasit deja targetul propus, de a avea 20.000 de agenti de marketing care au absolvit cursurile de calificareprofesionala si care sunt pregatiti pentru lansarea pensiilor administrate privat", a declarat presedintele Aviva Asigurari de Viata, Shah Rouf.
El a adaugat ca pana la 17 septembrie, data de la care incepe perioada de aderare la un fond de pensii administrat privat (pilon II), compania si-a propus sa depaseasca nivelul de 30.000 de agenti de marketing.
"Experienta internationala a grupului Aviva a demonstrat ca un numar mare de agenti de marketing iti da posibilitatea sa ajungi la un numar mai mare de potentiali clienti, dar cea care face diferenta este calitatea fortei de vanzari si implicit calitatea serviciilor operationale post-vanzare", a adaugat Shah Rouf.
Aviva Romania beneficiaza de un sprijin financiar de 100 de milioane de euro din partea sediului central de la Londra, precum si de expertiza si experienta internationala a grupului, se mai arata in comunicatul de presa.
Aviva Asigurari de Viata face parte din Grupul Aviva, cel mai mare asigurator din Marea Britanie, fiind una dintre primele companii de asigurari de viata care a primit autorizarea pentru fondul sau de pensii facultative "Pensia mea" de la Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (CSSPP).
Grupul Aviva este lider pe piata pensiilor si asigurarilor de viata din Europa. Grupul are 535 miliarde euro active in administrare, care reprezinta banii celor peste 40 de milioane de clienti din toata lumea. In Romania, Aviva are peste 430.000 de clienti, fiind prezenta in 19 orase.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut