Canicula creeaza probleme cu livrarea de apa minerala si plata in hipermarketuri
Data publicarii: 24-07-2007 | AfaceriHipermarketurile se confrunta cu probleme legate de aprovizionarea cu apa a magazinelor, deoarece furnizorii nu mai fac fata cererii de apa de pe piata, in conditiile in care vanzarile acestui produs au crescut de cateva ori, au declarat oficialii companiilor.
"Avem probleme cu apa deoarece furnizorii nu mai fac fata cererii, iar debitele la sursa scad datorita caldurii si nu mai pot produce cat este nevoie. Fata de o perioada cu temperaturi suportabile, vanzarile la apa au crescut cu peste 300%", au declarat reprezentantii Carrefour. Carrefour Romania comercializeaza majoritatea brandurilor romanesti, dar si cateva marci straine, aduse tot de furnizorii romani.
Magazinele Real se confrunta de asemenea cu unele probleme de livrare aparute datorita cererii foarte mari de pe piata si a secetei care diminueaza capacitatea de productie a furnizorilor. Real Hypermarket, divizia de vanzari cu amanuntul a grupului german Metro, a intrat pe piata romaneasca in 2006 si opereaza in prezent noua magazine in tara.
"Datorita aceastei perioade extrem de calduroase, vanzarile de bauturi racoritoare si apa inregistrate in magazinele Real au crescut in medie cu peste 30%-50% fata de lunile normale de vara. In general, pentru ape sunt foarte cautate produsele romanesti, dar avem si ape importate precum Vittel, Perrier si Benedetto", au declarat reprezentantii Real Hypermarket.
Si reprezentantii Metro Cash & Carry Romania sustin ca exista o criza la nivel national, generata de canicula, criza care se resimte in mai toate domeniile de activitate si nu doar la productia si comercializarea de apa minerala sau plata.
"Procentul de crestere a consumului de apa minerala si plata, fata de aceeasi perioada a anului trecut este de aproximativ 50%. Datorita cererii foarte mari, retelele de distributie sunt suprasolicitate, motiv pentru care majoritatea clientilor nostri revanzatori au inceput sa se aprovizioneze direct de la Metro. Dificultatile in aprovizionare sunt generate mai ales de restrictionarile pe care le suporta furnizorii, pe timp de zi, masinile de mare tonaj neavand voie sa circule in interiorul orasului intre orele 11.00 - 20.00", au declarat reprezentantii Metro Cash & Carry Romania. Ei au adaugat ca 98% dintre furnizorii Metro Cash & Carry Romania sunt furnizori locali.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut