BCR extinde reteaua si va permite clientilor sa faca tranzactii prin telefon

Data publicarii: 26-07-2007 | Finante-Banci

Banca Comerciala Romana (BCR) isi va mari reteaua cu peste 150 de unitati pana in 2009 si intentioneaza sa ofere tranzactii prin telefon si sa introduca pachete de servicii asociate contului curent, a anuntat, joi, banca. BCR estimeaza o dezvoltare puternica a pietei de retail din Romania, iar pentru a tine pasul cu nevoile clientilor, banca vrea sa ajunga la o retea de 668 de unitati pana la finalul anului 2009, fata de 473 sucursale si agentii la sfarsitul lui 2006. De la inceputul acestui an, BCR a deschis inca 30 unitati, reteaua bancii depasind in prezent 500 de sucursale si agentii.

"Expansiunea retelei de va permite sa facem fata competitiei in ceea ce priveste accesul la servicii si usurinta oferita clientilor nostri", arata oficialii bancii.

In urmatoarele luni, BCR isi propune sa imbunatateasca oferta de produse si servicii. Astfel, BCR intentioneaza sa deschida in Bucuresti un centru ipotecar dedicat exclusiv oferirii de credite pentru locuinte, care va fi urmat de alte unitati similare si in alte zone.

Designul cardurilor va fi aliniat standardelor grupului Erste Bank, a mai anuntat banca.

BCR, membra a grupului Erste Bank, este cea mai mare banca din Romania, cu active de peste 14,6 miliarde euro. Banca are, in prezent, peste 500 de sucursale si agentii, emite 23 tipuri de carduri de credit si de debit si are instalate peste 1.300 bancomate (ATM) si 11.000 aparate pentru plata cu cardul la comercianti (POS).

NewsIn