Furnizorii de servicii pot fi amendati din cauza cozilor de la ghisee
Data publicarii: 27-07-2007 | LifestyleInspectorii OPC asteapta sesizari din partea consumatorilor nemultumiti ca au stat la coada, noteaza Cotidianul. Companiile pot fi amendate in baza unei legi care stipuleaza ca orice agent economic care furnizeaza servicii catre consumatori trebuie sa aplice un tratament civilizat. Sanctiunea se poate aplica atunci cind cozile sint permanente, din cauza ca furnizorul de servicii nu asigura suficiente puncte de lucru cu publicul.
"Sa tii oamenii la coada, in fiecare luna, mai ales pe caldurile astea, este un tratament necorespunzator fata de consumatori. Orice societate este obligata sa isi organizeze ghiseele in functie de numarul de abonati, astfel incit cozile sa nu fie interminabile", declara Ilie Mitea, director OPC Sibiu.
Inspectorii Oficiului pentru Protectia Consumatorilor Sibiu au controlat casieriile unde se platesc facturile de gaz metan si vor amenda societatea E.ON Gaz pentru comportament incorect fata de consumatori, in conditiile in care in fiecare luna sint cozi la ghisee. aDe cel putin sase luni, casele unde trebuie sa se achite gazul metan sint insuficiente: sase ghisee la 60.000 de abonati. Am tot asteptat sa se aduca imbunatatiri, insa am fost dusi cu vorba. Consideram ca este un comportament incorect fata de consumatorii care doresc sa-si achite datoriile fata de aceasta companie", a adaugat Ilie Mitea.
Compania E.ON Gaz va primi amenda intre 2.000 si 4.000 de lei, insa directorul OPC Sibiu sustine ca va amenda compania si va recurge chiar si la suspendarea activitatii daca lucrurile nu se vor imbunatati. Inspectorii OPC Sibiu au mai amendat si compania RDS pentru cozile interminabile de la ghisee, dupa care compania a crescut numarul casieriilor unde se face plata facturilor. Pina acum, cazurile in care sanctiunea chiar s-a aplicat au fost putine, din cauza ca nu s-au depus sesizari. Totusi, in cazul in care primesc chiar si o singura plingere, inspectorii dau asigurari ca vor face controale.
Integral in Cotidianul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut