Ikea lanseaza un nou catalog de produse dupa o investitie de 1,3 milioane euro
Data publicarii: 16-08-2007 | AfaceriIkea a investit peste 1,3 milioane euro in realizarea unui catalog de produse care va fi valabil din septembrie anul acesta pina in august 2008 si va fi distribuit locuitorilor din Bucuresti si din imprejurimi, a anuntat managerul de marketing al companiei, Mihaela Muresan.
Campania de distributie incepe saptamana viitoare si va dura trei saptamani, timp in care fiecare familie din Bucuresti si din imprejurimi va primi gratuit la usa locuintei noul catalog Ikea 2008. "Catalogul Ikea 2008 va fi impartit in Bucuresti si imprejurimi, in orasele Pitesti, Targoviste, Urziceni, Ploiesti, si mergand pe DN1, pana la Comarnic. Vom distribui in total 950.000 de cataloage in toate aceste zone", a declarat managerul de retail al Ikea Romania, Cornel Oprisan.
Gama de produse Ikea 2008 va cuprinde aproximativ 25% de produse complet noi, ce vor fi introduse incepand cu septembrie 2007 si pe tot parcursul anului viitor, pana in august 2008. Catalogul Ikea 2008 va fi valabil din 1 septembrie 2007 si pana in august anul viitor, iar in cele 284 de pagini el cuprinde 3.000 de produse din cele aproximativ 7.000 din toata gama Ikea, dar si solutii practice pentru amenajarea casei. Odata cu lansarea noului catalog, compania reducere preturile la nivelul intregii game de produse pentru 2008 cu o medie de 12%.
"Odata cu deschiderea magazinului si inceperea efectiva a activitatii pe piata romaneasca, am estimat mult mai precis volumele viitoare de vanzare, ceea ce ne-a permis optimizarea traseului logistic, punctual. Astfel, prin scaderi cumulate ale costurilor, la nivelul intregii game de produse pentru 2008, am obtinut o scadere medie de 12% a preturilor, in conditiile in care preturile pe piata mobilei la nivel local sunt in crestere. Nu este vorba de o promotie sau o reducere de sezon, ci este rezultatul eforturilor noastre din ultimele luni", a adaugat Oprisan.
La nivel mondial au fost tiparite 191 milioane de cataloage care vor fi distribuite in 35 de tari. Marca Ikea a fost inregistrata in anul 1943 in Suedia. Magazinul Ikea din Romania a fost al 253-lea deschis in a 35-a tara. In 2006, pe toate cele patru continente unde exista magazine, numarul total al vizitatorilor a fost de 500 de milioane, iar numarul total al cataloagelor distribuite in anul respectiv de 174 de milioane. Asemeni celorlalte magazine Ikea din lume, magazinul din Romania este operat prin sistem de franciza de catre firma Moaro Trading S.R.L., in baza acordului cu Inter Ikea Systems B.V., detinatoarea conceptului Ikea si singura companie din lume in masura sa acorde dreptul de franciza.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI