Oracle ofera solutii specifice pentru intreprinderile mici si mijlocii
Data publicarii: 06-09-2007 | AfaceriOracle a anuntat astazi ca firma de cercetare independenta Forrester Research a confirmat capabilitatile de specializare pe industrii verticale ale aplicatiilor Oracle pentru intreprinderile mici si mijlocii, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Cele mai puternice capabilitati de specializare ale aplicatiilor Oracle vizeaza in special sectorul public, serviciile financiare, utilitatile, sectorul de telecomunicatii si industria de retail.
Intr-un raport efectuat de Forrester Research, referitor la intensificarea competitiei vendorilor de ERP pentru clientii din zona IMM, publicat in august 2007, compania a studiat modul in care 25 de vendori ERP raspund la cerintele de business ale clientilor din sectorul IMM. Conform raportului Forrester, strategia Oracle Accelerate "reprezinta punctul forte al strategiei go-to-market pentru clientii din sectorul IMM"1. Cercetarea scoate in evidenta faptul ca liniile de produse Oracle E-Business Suite, JD Edwards, PeopleSoft si Siebel stau la baza a peste 20.000 de solutii specifice care pot raspunde cerintelor de business ale clientilor din sectorul IMM.
"Clientii nostri din sectorul IMM ne spun ca au nevoie de aplicatii specializate pe industrii, acestea fiind cele care intrunesc cerintele lor unice de business", a declarat Tonz Kender, Oracle Senior Vice President, Global SMB Business Unit. "Ne bucuram ca studiul Forrester confirma capacitatea Oracle de a furniza solutii specializate pe multiple industrii verticale".
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online