Porsche Romania vrea sa vanda anual circa 400 de masini Volkswagen Passat BlueMotion
Data publicarii: 25-09-2007 | AutoPorsche Romania vrea ca 10% din cele aproximativ 3.500-4.000 de masini Volkswagen Passat comercializate anual pe piata romaneasca sa fie echipate cu tehnologia BlueMotion, care reduce consumul de carburant si emisiile poluante, a declarat directorul general al Porsche Romania, Brent Valmar.
"Speram sa comercializam pana la 10% masini Passat echipate cu tehnologia BlueMotion, din cele 3.500-4.000 modele Passat normale pe care le vindem anual", a declarat Valmar, luni, cu ocazia lansarii oficiale in Romania a tehnologiei BlueMotion pe masinile Volkswagen. Pentru inceput sunt disponibile trei modele dotate cu aceasta tehnologie, Polo, Passat si Passat Variant.
Conceptul BlueMotion, marca inregistrata a Volkswagen, reprezinta un ansamblu de tehnologii si setari ale masinii facute pentru a diminua consumul de carburant si pentru a reduce emisiile poluante. In cazul modelului Passat, tehnologia BlueMotion consta intr-un motor diesel de 1,9 litri cu 105 cai putere, al carui esapament are filtru de particule, iar cutia de viteze de pe masina are treptele 3,4 si 5 reproiectate pentru a reduce consumul de combustibil. De asemenea modelul Passat BlueMotion are suspensia usor coborata - fata de un model normal - pentru a avea o aerodinamica mai buna, iar cauciucurile masinii au un profil care asigura rezistenta minima la inaintare. In plus, computerul de bord al masinii afiseaza soferului treapta de viteza recomandata pentru viteza de rulare la un moment dat, in cazul in care soferul se afla intr-o treapta de viteza necorepunzatoare.
Pentru perioada imediat urmatoare, Porsche Romania - importatorul marcilor Audi, Volkswagen, Skoda, Seat si Porsche - va aduce la noi in tara si modelele Volkswagen Golf, Volkswagen Golf Plus si Volkswagen Jetta echipate cu tehnologia BlueMotion.
Pentru Passat BlueMotion limuzina preturile incep de la 18.400 euro fara taxe, iar pentru Passat Variant (break) pretul de baza este de 19.400 euro fara taxe.
"Vanzarile pentru BlueMotion vor depinde foarte mult de receptivitatea clientului roman fata de aceasta tehnologie mai putin poluanta. Pretul este unul corect, cu 400 de euro mai mare fata de un model normal, insa pe termen lung acest cost se va reflecta intr-un mediu mai curat", a declarat Brent Valmar. O data cu lansarea gamei BlueMotion, Porsche Romania a lansat un parteneriat impreuna cu Ministerul Mediului si Dezvoltarii Durabile care consta in plantarea a cate un copac pentru fiecare masina comercializata. Pana in primavara anului viitor Porsche Romania va planta circa 53.000 de copaci pentru cele circa 53.000 de masini pe care le va comercializa anul acesta. Zonele in care vor fi plantati copacii sunt Oltenia, afectata de desertificare, si imprejurimile Capitalei.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut