Editie limitata de carduri la Raiffeisen Bank
Data publicarii: 17-10-2007 | Finante-BanciIncepand cu 15 octombrie, Raiffeisen Bank a lansat o editie limitata a cardurilor sale de credit - Raiffeisen Bank Gold si Raiffeisen Bank Standard dedicata aniversarii a 10 ani de la infiintarea bancii in Romania, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Noile plastice au o calitate grafica deosebita si un finisaj de exceptie. Cardul Raiffeisen Bank Gold va fi de culoare neagra cu motive aurii, iar cardul Raiffeisen Bank Standard va fi galben cu motive negre (aveti machetele cardurilor mai jos).
Editia limitata este sustinuta si de o promotie: toti clientii care aplica pentru unul din cardurile de credit Raiffeisen Bank in perioada 15 octombrie - 31 decembrie 2007 beneficiaza de 0% dobanda pana la 31 ianuarie 2008, pentru toate cumparaturile cu cardul.
"Raiffeisen Bank considera in continuare cardul de credit un produs strategic si suntem preocupati sa-l promovam ca atare. Ne intereseaza proiecte de carduri cobrand care sunt relevante si aduc valoare pentru client - asa cum este proiectul de succes pe care il avem in prezent cu Vodafone" a spus Razvan Munteanu, vicepresedintele Diviziei Retail, Raiffeisen Bank.
Portofoliul de carduri de credit Raiffeisen Bank a crescut rapid in cele noua luni ale acestui an, ajungand la 30 septembrie 2007 la 230.000 de carduri de credit si reprezinta cel mai mare portofoliu de carduri de credit bancare de pe piata romaneasca. Raiffeisen Bank are in prezent peste 1,6 milioane de carduri de debit si de credit active.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara