Vanzarile online ar putea creste cu 30% in perioada sarbatorilor de iarna
Data publicarii: 31-10-2007 | AfaceriVanzarile magazinelor romanesti online ar putea creste cu 30% in perioada sarbatorilor de iarna, fata de veniturile medii pe care le inregistreaza intr-o perioada normala de cumparaturi din cursul anului, potrivit unui comunicat Gecad ePayment.
Anul trecut, in perioada noiembrie - decembrie, media lunara a cumparaturilor cu plata online prin card in magazinele care folosesc solutia ePayment(R) au crescut cu 10% fata de luna precendenta din acelasi an.
"Pentru un magazin online obiectivele de sarbatori sunt atingerea unui volum maxim de vanzari, epuizarea stocurilor de produse greu vandabile si cresterea profitului. Cu o strategie corect dimensionata in functie de resursele si nevoile magazinului, volumul creste cu aproximativ 30% in perioada sarbatorilor si apoi in luna ianuarie" a declarat account manager Gecad ePayment, Mihai Manoliu.
Spre deosebire de mediul clasic, in cel online decizia de cumparare se formeaza in primele secunde de la intrarea pe site si poate disparea la fel de repede daca aceasta nu respecta conditiile de credibilitate. "Design-ul actualizat de sarbatoare, descrierile cuprinzatoare cu imagini ale produselor, instrumentele interactive si mesajele directe care cheama la actiune si alte elemente care dau credibilitate pot ridica rata de conversie din vizitatori in cumparatori cu pana la 2,5%", a declarat web marketing manager Gecad ePayment, Adriana Iordan.
Gecad ePayment, integrator de solutii pentru comert electronic, detine in prezent trei solutii proprietare: ePayment, Avangate si myAvangate. ePayment este dedicata exclusiv pietei interne, tuturor persoanelor juridice care au o afacere comerciala online. ePayment si Avangate sunt marci inregistrate GECAD ePayment International SRL si respectiv Avangate B.V.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut