Femeilor le sta mai bine in New Beetle, barbatilor in Chevy Silverado
Data publicarii: 05-11-2007 | LifestyleMasinile nu se fabrica in functie de sexul cumparatorului, sustin producatorii. Revista Forbes sustine insa ca exista modele preferate de barbati si modele indragite mai mult de femei. Vanzarile o demonstreaza. Camionetele sunt masini pur barbatesti, conform datelor furnizate de AutoPacific. Compania realizeaza studii de piata in domeniul auto, iar ultimele rezultate au demostrat ce masini prefera femeile spre deosebire de partea masculina a cumparatorilor.
Compania Chevrolet a lansat un model destinat exclusiv barbatilor: 93% dintre detinatorii de Chevy Silverado sunt de sex masculin. Masina in valoare de mai mult de 22 000 de dolari conduce in topul vehiculelor barbatesti, urmata la mica diferenta de Ford F-350, cu acelasi pret. Ceva mai slaba la capitolul dotari, Nissan Titan se afla si ea totusi intre preferintele barbatilor, care o cumpara in proportie de 91%. De alfel, din zece proprietari de camionete, 9 sunt barbati, mai spune studiul.
Insa nu doar camionetele sunt apreciate de barbati, printre preferinte aflandu-se si decapotabile. Chevrolet conduce si la aceasta categorie cu modelul Corvette. La un pret de 45 000 de dolari, Chevrolet Corvette este achizitionata in mare parte de barbati, care detin 90% din acest model.
Femeile au gusturi ceva mai delicate cand vine vorba de masina preferata. Pe primul loc in topul Forbes se afla Volkswagen New Beetle, la un pret de 17 500 de dolari. Modelul reconditionat al celor de Volkswagen este preferat in proportie de 63% de femei.
Insa si masinile sport sunt apreciate de femei, care ar cumpara totusi mai degraba un SUV decat un vehicul de teren. Honda CRV este unul dintre ele, cu 62% proprietari feminini. Hyundai Tucson, Saturn Vue sau Honda Element sunt alte doua achizitii de tip SUV care fac ravagii printre doamne si domnisoare, la preturi de pana in 20 000 de dolari.
Cu toate acestea, masinile nu pot fi gandite in functie de sexul publicului tinta, spun specialistii. Dovada sta tentativa celor de Dodge, care in anii '50 au lansat modelul LaFemme, exclusiv pentru femei. Insa masina nu a rezistat decat doi ani pe piata, cu vanzari in jurul a 2500 de vehicule. In ciuda tapiteriei roz cu trandafiri si a accesoriilor feminine de tip geanta sau umbrela ce veneau la un loc cu LaFemme, masina a fost considerata de prost gust.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall