CEC vrea sa-si axeze strategia pe urmatorii patru ani pe IMM-urile din mediul rural

Data publicarii: 28-11-2007 | Finante-Banci

Strategia Casei de Economii si Consemnatiuni (CEC) pentru perioada 2007-2011 se adreseaza intreprinderilor mici si mijlocii (IMM) din orasele cu populatie sub 50.000 locuitori, a declarat la conferinta Cominicare-Bani-Dezvoltare, vicepresedintele CEC, Mihaela Popa.

CEC urmeaza sa lanseze un nou produs denumit Rural, prin care urmareste sa atraga IMM-urile din zona rurala, adica a oraselor sub 50.000 de locuitori. In Uniunea Europeana, acestea sunt considerate ca facand parte din zona rurala.

Creditul rural va permite finantarea companiilor mici si mijlocii cu pana la 150.000 de euro, din fonduri rambursabile acordate de Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare (BERD), a mai precizat vicepresedintele CEC.

CEC dispune de circa 1.400 de unitati in toata tara, dintre care 878 in mediul rural.

NewsIn