CEC promite sa isi incheie procesul de schimbare de imagine pana in martie 2008
Data publicarii: 28-11-2007 | Finante-BanciCasa de Economii si Consemnatiuni (CEC) va trece, pana in martie 2008, prin schimbari vizibile de imagine si va oferi servicii bancare pe internet, potrivit strategiei de rebranding a bancii, a declarat vicepresedintele CEC, Mihaela Popa, in cadrul conferintei "Comunicare-Bani-Dezvoltare".
Vicepresedintele CEC nu a dorit sa dea mai multe detalii despre campania de schimbare a imaginii bancii, insa presedintele CEC, Radu Gratian Ghetea, declarase in luna mai ca aceasta ar putea presupune schimbarea siglei, insa nu si a numelui bancii.
Ghetea a mai spus ca strategia CEC prevede trei faze, din iunie 2007 pana in 2011, care au ca scop eficientizarea, modernizarea, dezvoltarea si consolidarea bancii. "Primul proces urmeaza sa se finalizeze pana la sfarsitul anului 2009, iar principala tinta o reprezinta eficientizarea si modernizarea bancii si fidelizarea clientilor. In prezent, clientii fideli ai bancii sunt persoane mature, de varsta a doua sau a treia, "dar trebuie sa vina la CEC si clienti tineri", spunea Ghetea.
In aceasta prima faza, conducerea bancii isi propune sa creasca nivelul productivitatii pe salariat, sa diversifice produsele si sa le diferentieze de cele ale altor banci.
A doua etapa ar urma sa se finalizeze in 2010 si vizeaza dezvoltarea bancii, prin consolidarea acesteia si cresterea performantei, pentru a putea concura cu orice alta banca comerciala.
A treia faza este una de consolidare si ar trebui sa se incheie in 2011.
Strategia de dezvoltare a Casei de Economii si Consemnatiuni pentru 2007-2011 prevede atingerea unei cote de piata de 5,5-6%, dupa active, din totalul sistemului bancar romanesc.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall