BRD a lansat Citizen Act - business game pe teme de responsabilitate sociala

Data publicarii: 19-12-2007 | Finante-Banci

BRD-Groupe Societe Generale a lansat in Romania Citizen Act II, business game pe teme de responsabilitate sociala organizat de grupul Societe Generale, la care participa 82 de universitati europene, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro.  

Obiectivul concursului este acela de a imagina modul in care Grupul Societe Generale ar trebui sa actioneze, in anul 2028, pentru a transpune in practica principiile responsabilitatii sociale si de mediu. Pentru construirea strategiilor de responsabilitate sociala si mediu pot fi luate in considerare o multitudine de subiecte din domenii diferite: economic, protectia mediului sau social.

Cele 21 de echipe care s-au inscris in Romania (20 formate din studenti la ASE Bucuresti, 1 alcatuita din studenti ai Universitatii de Vest din Timisoara) au participat deja la o faza de selectie la nivel european, in urma careia au fost retinute in competitie 6 dintre ele, care vor concura cu alte 34 de echipe. Cele 40 de echipe retinute in faza finala a concursului vor anima propriile wikibloguri, pe care isi vor prezenta si proiectele. Castigatorii vor fi desemnati in luna martie in functie de pertinenta ideilor, creativitate si realism.

Grupul Societe Generale este parte in mai multe tratate internationale relevante in domeniul responsabilitatii sociale corporative: Grupul Wolfsberg (asociatia de lupta impotriva spalarii banilor), Global Compact, Carbon Disclosure Project (inventar al actiunilor celor mai mari 500 de companii din lume ]n raport cu schimbarea climatica), Equator Principles (pact semnat de cele mai importante 50 de banci din lume, care are in vedere integrarea impactului social si de mediu in proiectele de finantare in valoare de peste 10 mil. USD).

Redactia BankNews.ro

Ultimele stiri pe BankNews.ro: