Payzone preia afacerea de distributie a cartelelor preplatite din Romania de la Alphyra
Data publicarii: 19-12-2007 | AfaceriPayzone preia afacerea din Romania a liderului pietei de distributie electronica a cartelelor preplatite, care a inregistrat de la inceputul anului si pana in decembrie aproape o triplare a retelei de terminale si sporirea numarului de tranzactii de peste cinci ori, au spus miercuri oficialii firmei.
Astfel, de la inceputul anului si pana in prezent, numarul de terminale a crescut de la 3.600 la 9.500.
In Romania, Payzone are relatii comerciale cu peste 1.200 de distribuitori si parteneri de retail si ofera servicii de operare electronica pentru plata facturilor pentru Posta Romana. Pentru anul viitor, compania si-a propus cresterea cu cel putin 50% a numarului de terminale, atat prin amplasarea acestora la comercianti independenti, cat si prin dezvoltarea colaborarii cu parteneri strategici de retail, spun reprezentantii companiei.
Payzone a luat fiinta in septembrie 2007 prin fuziunea dintre compania irlandeza Alphyra, care detine cea mai extinsa retea independenta de plati electronice cu numerar din Europa, si Cardpoint, liderul britanic in domeniul furnizarii, instalarii si operarii de bancomate (ATM). Compania nou formata a fost listata pe bursa din Londra la inceputul acestei luni.
In urma acestei schimbari, Payzone PLC preia afacerea Alphyra in Romania, ce opereaza pe piata locala din 2005 in domeniul distributiei electronice a cartelelor preplatite pentru telefonia mobila. Afacerea din Romania va fi condusa in continuare de Petros Liolios, in calitatea de managing director al Payzone.
"Strategia de dezvoltare a grupului Payzone gaseste premize favorabile pe piata romaneasca, si ma refer atat la conditiile generale din piata, cat si la aspecte ce privesc domeniul nostru de activitate", a spus Liolios.
Directorul Payzone in Romania a amintit, ca trasaturi pozitive ale pietei romanesti, intrarea in piata comuna europeana, procesul de stabilizare a mediului de afaceri, cresterea volumului de circulatie monetara si pregatirea din ce in ce mai mare a populatiei pentru folosirea serviciilor inovative.
Liolios considera ca, in prezent, asistam la cresterea numarului de clienti de telefonie mobila utilizatori de produse preplatite. El a estimat ca jumatate din produsele preplatite sunt oferite prin sistemul electronic de vanzare, iar pentru anul viitor a estimat o crestere cu inca 20%.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut