Payzone preia afacerea de distributie a cartelelor preplatite din Romania de la Alphyra

Data publicarii: 19-12-2007 | Afaceri

Payzone preia afacerea din Romania a liderului pietei de distributie electronica a cartelelor preplatite, care a inregistrat de la inceputul anului si pana in decembrie aproape o triplare a retelei de terminale si sporirea numarului de tranzactii de peste cinci ori, au spus miercuri oficialii firmei.

Astfel, de la inceputul anului si pana in prezent, numarul de terminale a crescut de la 3.600 la 9.500.

In Romania, Payzone are relatii comerciale cu peste 1.200 de distribuitori si parteneri de retail si ofera servicii de operare electronica pentru plata facturilor pentru Posta Romana. Pentru anul viitor, compania si-a propus cresterea cu cel putin 50% a numarului de terminale, atat prin amplasarea acestora la comercianti independenti, cat si prin dezvoltarea colaborarii cu parteneri strategici de retail, spun reprezentantii companiei.

Payzone a luat fiinta in septembrie 2007 prin fuziunea dintre compania irlandeza Alphyra, care detine cea mai extinsa retea independenta de plati electronice cu numerar din Europa, si Cardpoint, liderul britanic in domeniul furnizarii, instalarii si operarii de bancomate (ATM). Compania nou formata a fost listata pe bursa din Londra la inceputul acestei luni.

In urma acestei schimbari, Payzone PLC preia afacerea Alphyra in Romania, ce opereaza pe piata locala din 2005 in domeniul distributiei electronice a cartelelor preplatite pentru telefonia mobila. Afacerea din Romania va fi condusa in continuare de Petros Liolios, in calitatea de managing director al Payzone.

"Strategia de dezvoltare a grupului Payzone gaseste premize favorabile pe piata romaneasca, si ma refer atat la conditiile generale din piata, cat si la aspecte ce privesc domeniul nostru de activitate", a spus Liolios.

Directorul Payzone in Romania a amintit, ca trasaturi pozitive ale pietei romanesti, intrarea in piata comuna europeana, procesul de stabilizare a mediului de afaceri, cresterea volumului de circulatie monetara si pregatirea din ce in ce mai mare a populatiei pentru folosirea serviciilor inovative.

Liolios considera ca, in prezent, asistam la cresterea numarului de clienti de telefonie mobila utilizatori de produse preplatite. El a estimat ca jumatate din produsele preplatite sunt oferite prin sistemul electronic de vanzare, iar pentru anul viitor a estimat o crestere cu inca 20%.

NewsIn

Ultimele stiri pe BankNews.ro: