Pasagerii Wizz Air ale caror zboruri au fost anulate pot primi banii inapoi
Data publicarii: 05-01-2008 | TurismPasagerii Wizz Air ale caror zboruri au fost anulate isi vor putea primi banii inapoi, insa nu exista o statistica a celor care au solicitat acest lucru, a declarat vineri reprezentantul de relatii publice al companiei, Daniel Amzar.
"Zborul catre Londra a fost anulat ieri si nu a fost reprogramat, insa pasagerii au avut posibilitatea de a calatori catre aceasta destinatie astazi prin reprogramarea pentru urmatoarea cursa. Cei care nu au facut acest lucru ieri nu s-au putut imbarca pentru zborul de azi (n.r. vineri). De asemenea, pasagerii mai au alte doua posibilitati sa-si primeasca banii inapoi sau sa beneficieze de un fel de credit, prin care pot folosi banii din pretul biletului pentru orice alta cursa a Wizz Air", a afirmat Daniel Amzar.
Momentan, compania nu a putut furniza informatii precise privind numarul de pasageri care au depus reclamatii scrise sau si-au cerut banii inapoi.
Reprezentantul Wizz Air a mai spus ca pasagerii al caror zbor a fost anulat joi nu mai trebuia sa ramana in sala de asteptare din aeroport decat daca erau reprogramati pentru cursa de vineri. In acest caz, pasagerilor care nu erau din Bucuresti li s-a oferit cazare de catre operatorul aerian. De asemenea, pentru pasagerii ale caror zboruri au fost amanate azi dimineata au fost oferite primit alimente si bauturi.
O cursa cu destinatia Londra a companiei Wizz Air a fost anulata joi iar o parte din pasageri s-au putut reprograma pentru cursa de vineri spre Londra.
Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) s-a autosesizat vineri in cazul persoanelor aflate pe Aeroportul Otopeni ale caror curse aeriene au fost anulate sau amanate, inspectorii demarand o serie de controale pentru a verifica toate cauzele acestor probleme.
Sute de pasageri care asteapta de joi dimineata in Aeroportul Otopeni din Bucuresti sunt nemultumiti si revoltati dupa ce nu au aflat nici vineri la ce ore ar putea decola spre destinatiile pentru care au bilete. Pasagerii care au reclamat lipsa informatiilor din partea companiilor aeriene au scandat de fiecare data anuntarea curselor intarziate si i-au huiduit pe oficialii aeroportului.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall