CNA si ANPC vor semna marti un protocol pentru stoparea publicitatii inselatoare

Data publicarii: 08-02-2008 | Media

Consiliul National al Audiovizualului (CNA) si Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului (ANPC) vor semna marti un protocol de cooperare prin schimb de informatii pentru stoparea publicitatii inselatoare, a declarat joi, presedintele CNA, Rasvan Popescu.

"Vom semna marti un protocol prin care fiecare din cele doua institutii va oferi de informatii legate de identificarea unor practici comerciale incorecte din domeniul audiovizualului".

Presedintele CNA a explicat ca potrivit Legii 363/2007, CNA are obligatia de a oferi ANPC date referitoare la cei care fac publicitate inselatoare. "Dupa ce analizam in sedinta si constatam ca este vorba de publicitate inselatoare, vom anunta si ANPC, care poate actiona asupra anuntatorului (compania care face publicitate inselatoare - n.red.)", a spus Rasvan Popescu.

Presedintele CNA a aratat ca "important este ca, acolo unde descoperim impreuna o practica comerciala care inseala consumatorul, sa o indepartam".

Consiliul National al Audiovizualului (CNA) este autoritatea publica autonoma, aflata sub control parlamentar, care reglementeaza activitatea radiodifuzorilor. CNA elibereaza licente audiovizuale, autorizatii de retransmisie si decizii de autorizare audiovizuala.

Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor coordoneaza si realizeaza strategia si politica Guvernului in domeniul protectiei consumatorilor, actioneaza pentru prevenirea si combaterea practicilor care dauneaza vietii, sanatatii, securitatii si intereselor economice ale consumatorilor.
 
NewsIn