CNA si ANPC vor semna marti un protocol pentru stoparea publicitatii inselatoare
Data publicarii: 08-02-2008 | MediaConsiliul National al Audiovizualului (CNA) si Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului (ANPC) vor semna marti un protocol de cooperare prin schimb de informatii pentru stoparea publicitatii inselatoare, a declarat joi, presedintele CNA, Rasvan Popescu.
"Vom semna marti un protocol prin care fiecare din cele doua institutii va oferi de informatii legate de identificarea unor practici comerciale incorecte din domeniul audiovizualului".
Presedintele CNA a explicat ca potrivit Legii 363/2007, CNA are obligatia de a oferi ANPC date referitoare la cei care fac publicitate inselatoare. "Dupa ce analizam in sedinta si constatam ca este vorba de publicitate inselatoare, vom anunta si ANPC, care poate actiona asupra anuntatorului (compania care face publicitate inselatoare - n.red.)", a spus Rasvan Popescu.
Presedintele CNA a aratat ca "important este ca, acolo unde descoperim impreuna o practica comerciala care inseala consumatorul, sa o indepartam".
Consiliul National al Audiovizualului (CNA) este autoritatea publica autonoma, aflata sub control parlamentar, care reglementeaza activitatea radiodifuzorilor. CNA elibereaza licente audiovizuale, autorizatii de retransmisie si decizii de autorizare audiovizuala.
Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor coordoneaza si realizeaza strategia si politica Guvernului in domeniul protectiei consumatorilor, actioneaza pentru prevenirea si combaterea practicilor care dauneaza vietii, sanatatii, securitatii si intereselor economice ale consumatorilor.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall