Noul Audi A4 se vrea cea mai sportiva limuzina din segmentul mediu

Data publicarii: 13-02-2008 | Auto

Noul model Audi A4 a fost lansat marti seara, iubitorii bolidului german putand sa-l admire si sa-l testeze imediat dupa ce Brent Valmar, directorul Porsche Romania, a declarat ca noul A4 va fi cea mai sportiva limuzina din segmentul mediu. Cu posibilitatea alegerii intre cele 5 motoare, ce acopera o gama de putere de la 143 CP la 265 CP, toate motorizarile au la baza principiul injectiei directe de combustibil: tehnologia FSI pentru cele doua motoare pe benzina si sistemul common rail pentru motoarele TDI.

Motoarele cu patru cilindri sunt supraalimentate prin turbocompresor. In acelasi timp, motoarele consuma mai putin carburant decat motoarele similare ale modelului anterior: in cazul motoarelor pe benzina, consumul a  fost redus in medie cu 13%, iar pentru motoarele TDI, consumul a scazut cu 6%.

Noul model Audi A4 este disponibil in Romania la toti distribuitorii autorizati, incepand din 13 februarie, avand un pret de pornire de 24.100 euro + tva.

Noul Audi A4

Scurta prezentare

Caroserie

  • lungime de 4703 mm, latime de 1862 mm, inaltime de 1426 mm, coeficient de rezistenta cD=0,27
  • capacitatea portbagajului de 480 l, mai mare decat cea a automobilelor din aceeasi clasa
  • linii precise, sportive, greutate redusa
  • concept de siguranta remarcabil cu noi setari pentru airbaguri si limitatoarele de forta ale centurilor de siguranta

Habitaclu

  • spatiu amplu pentru toate locurile
  • caracteristici exemplare de ergonomie, interfata multimedia MMI disponibila ca dotare optionala

Motorizari

  • doua motoare puternice pe benzina, cu consum redus de carburant si injectie directa FSI: 1,8 TFSI / 160 CP si 3,2 FSI / 265 CP
  • trei motoare diesel TDI precise si puternice, cu patru sau cu sase cilindri si injectie 
  • common-rail cu injectoare piezo: 2.0 TDI /143 CP; 2.7 TDI / 190 CP; 3.0 TDI / 244 CP

Sisteme de transmisie

  • Transmisie manuala cu sase trepte de viteza, transmisie multitronic sau tiptronic cu sase trepte de viteza
  • Pentru motoarele 3.2 FSI si 3.0 TDI: tractiune integrala permanenta quattro cu o distributie a cuplului de 40:60

Tren de rulare

  • Suspensie dinamica Audi, ampatament lung si punte fata deplasata mai inainte, pentru un control activ si un comportament de drum impresionant
  • Sistemul dinamic de directie de la Audi ca dotare optionala
  • Ca dotare optionala, transmisia dinamica cu raporturi variabile pentru a experimenta placerea tipica unui stil de condus sportiv

Dotari

  • Dotari numeroase, cu sistem automat de climatizare si radio in varianta standard
  • Noul A4 dispune si de multe dotari prezente in automobilele din clasa de lux

Redactia BankNews.ro

Ultimele stiri pe BankNews.ro: