Nike lanseaza pantoful produs din materiale reciclate
Data publicarii: 19-02-2008 | MediuCompania Nike a scos pe piata Nike Trash Talk, pantoful de baschet produs din materiale reciclate. Noul model este creat dupa talpa lui Steve Nash de la echipa americana Phoenix Sun si intruneste standardele de calitate Nike, informeaza Environmental Leader.
Partea din fata a pantofului este creata din deseuri de piele si piele sintetica ramase in fabrica. Partea din mijloc este confectionata din ramasite de spuma, iar talpa este din cauciuc prietenos cu mediul si incorporeaza materialul Nike Grind din deseurile ramase de la fabricarea incaltamintei. Pantofii in culorile Phoenix Sun vor avea sireturi si intarituri din materiale eco si vor fi livrati in cutii din hartie reciclata.
"Orice oportunitate de a promova mediul si conservare a planetei reprezinta un pas in directia corecta. Sunt foarte mandru sa fiu unul dintre primii atleti care vor purta Nike Trash Talk. Cred ca oamenii vor iubi acesti pantofi si sper ca purtandu-i voi inspira si alti oameni sa incerce sa faca la fel", a declarat Nash.
Nike lanseaza o serie limitata de Trash Talk in trei culori diferite, doua fiind culorile Phoenix Sun si o culoare pentru Nash, pantofi pe care acesta ii va purta in cadrul meciului All Star. Modelul All Star se va pune in vanzare la magazinele Foot Locker din New York si New Orleans cu un pret recomandat de 100 dolari. Modelele in culorile celor de la Sun vor fi lansate in Aprilie 2008 in aceleasi magazine.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara