Raiffeisen Banca pentru Locuinte inaugureaza la Cluj o noua reprezentanta
Data publicarii: Astazi, 04-07-2006Atentia acordata clientilor si calitatea serviciilor stau la baza dezvoltarii si extinderii noastre. Clujul detine 40% din vanzarile RBL prin agenti directi si implicit strategia noastra vizeaza dezvoltarea afacerii in zonele in care finantarile imobiliare sunt in crestere. Ascensiunea investitiilor din zona este evidenta si implicit cresterea nivelului de trai. O imbunatatire a nivelului de trai se reflecta de obicei cel mai rapid in imbunatatirea situatiei locative. Din acest motiv Clujul si intreaga zona sunt foarte importante pentru noi., a afirmat Dl. Kevin von Gamm, Director Operatii Tranzactii Raiffeisen Banca pentru Locuinte.
Pana in prezent, aproape 7.000 de clujeni au incheiat contracte de economisire-creditare cu Raiffeisen Banca pentru Locuinte, cu o suma totala contractata de aproape 40 milioane euro. La acestia se adauga alte cateva mii de clienti din toata zona Ardealului.
Raiffeisen Banca pentru Locuinte si-a majorat, in 2005, numarul de clienti cu 45.000 ajungand la sfarsitul anului la aproximativ 80.000 de contracte incheiate.
Valoarea totala a contractelor semnate de catre clientii RBL era la 31 decembrie 2005 de 243 milioane de euro, cu 57% mai mare decat in anul precedent cand acest indicator a fost echivalentul a 155 milioane de euro.
O tendinta ascendenta au avut si depozitele atrase de la clienti. In anul 2005, volumul depozitelor a crescut de trei ori comparativ cu anul 2004. Ca urmare, resursele atrase de la clienti erau la sfarsitul anului trecut de aproximativ 28 milioane de euro, valoare mult peste ceea ce se prognozase, respectiv 22 milioane de euro.
Un alt indicator care reflecta comportamentul clientilor RBL este suma medie contractata. Anul trecut aceasta a fost de 5.400 euro (echivalent lei), fata de 4.700 valoarea progonozata.
In ceea ce priveste distributia, anul trecut forta de vanzari a bancii a inregistrat o ampla dezvoltare, atat in reteaua proprie de agenti de vanzari, cat si prin agentiile si sucursalele Raiffeisen Bank.
Raiffeisen Banca pentru Locuinte si-a inceput activitatea cu un numar de 109 agenti de vanzare care isi desfasurau activitatea prin cele doua canale principale de distributie: o retea proprie de agenti de vanzari si sucursalele si agentiile Raiffeisen Bank.
Uitandu-ne cum arata astazi Directia de vanzari a bancii vom putea observa ca reteaua de distributie s-a dezvoltat continuu, ajungand in prezent la un numar de 7.000 de colaboratori in cele doua canale.
Pentru anul acesta Raiffeisen Banca pentru Locuinte are aprobat un plan initial de investitii de peste 6 milioane de euro, principalele directii strategice fiind distributia, promovarea produsului si tehnologia informatiei.
Principalele provocari pentru 2006 vor fi startul in activitatea de creditare, inaugurarea primelor reprezentante in principalele orase din tara - Iasi, Cluj, Timisoara si Sibiu si instalarea unui call-center pentru a usura accesul la informatiile dorite.
Raiffeisen Banca pentru Locuinte S.A., si-a inceput activitatea in iunie 2004, fiind prima banca pentru locuinte din sistemul bancar romanesc. Produsul oferit este in lei si presupune existenta unei perioade minime de economisire, urmata de acordarea unui credit cu dobanda fixa pentru activitati in domeniul locativ. Potrivit actului constitutiv, Raiffeisen Bank Romania si Schwbisch Hall-Germania detin fiecare cate 33,324% din actiuni, iar Raiffeisen Bausparkasse Austria detine alte 33,35% din participatii. Capitalul social al bancii este in prezent echivalentul a 25 milioane de euro.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI