Kevin Keller va sustine la Bucuresti un seminar de marketing communications si branding

Data publicarii: Astazi, 26-02-2008 | Educatie

Kevin Lane Keller va sustine pe 14 Mai la Bucuresti un seminar-maraton, de o zi, adresat managerilor si specialistilor care activeaza in marketing communications si research, branding, dezvoltarea de noi produse, advertising si relatii publice.

Evenimentul va avea loc la JW Marriott, Bucharest Grand Hotel si este organizat de Centrul Educational Executiv [EXED], institutie afiliata a Universitatii Sheffield, centru care ofera programul Executive MBA in Bucuresti, Salonic si Belgrad.

Potrivit NewsIn, in cadrul acestui seminar, intitulat "Strategic Brand Management: The New Brand Imperatives", Keller va vorbi despre cele mai bune strategii, practici si tactici care pot ajuta la crearea unor branduri puternice si le va detalia prin cele mai recente si mai detaliate insight-uri teoretice si practice in domeniul comunicarii integrate de marketing.

Keller este un pionier in cercetarea strategiilor de brand management si imbina deopotriva rigoarea academica cu utilitatea practica iar cartea sa "Strategic Brand Management" a fost adoptata la cele mai prestigioase scoli de business, programe de MBA si companii multinationale ca "biblie a brandingului".

Kevin Lane Keller este profesor de marketing la "Tuck School of Business" si a fost ales de Philip Kotler sa fie co-autor la a 12-a editie a celei mai bine vandute carti de business "Marketing Management", aparuta in 2005. Pe langa numeroase articole aparute in Journal of Marketing, Journal of Marketing Research sau Journal of Consumer Research, Keller este consultant pentru unele din cele mai de succes companii si brand-uri din lume: Accenture, American Express, Disney, Ford, Intel, Levi-Strauss, SAB Miller, Procter & Gamble si Starbucks.

Redactia BankNews.ro