Zanul care face minuni in publicitatea bancara
Data publicarii: 02-04-2008 | DiversePentru ca nu poate trai din leafa de actor, Traian Tudorica, protagonistul reclamelor Bancii Transilvania, vinde aparatura medicala in cateva judete din Ardeal, noteaza Adevarul.
"Zanul" este personajul care a animat lumea sobra a publicitatii bancare. Este un barbat masiv, la costum negru, dar cu fustita de balerina (tutu), poarta pe cap o coronita de printesa si manuieste... o bagheta facatoare de minuni. Recunosti brandul din prima: Banca Transilvania.
"Imparatia Zanului" este Brasovul. In gara l-am recunoscut greu fara fustita si coronita. Purta tricou, jeans si o sapca. Nu si-a facut subit aparitia, asa cum ar face un om fermecat.
Nu are aerul unui personaj de basm, dar are aspiratii de "Zan": "Daca as avea bagheta magica, as face, in primul rand, o Romanie mult mai curata si as incerca sa opresc prostia asta din lume pentru ca sunt atatea razboaie inutile. As incerca sa inclin balanta cu natura pentru ca omenirea si-a batut joc de acest pamant", marturiseste "Zanul".
Numele lui este Traian Tudorica si e un fost actor, care a jucat in trei stagiuni (2000-2003) la Teatrul din Resita. De cativa ani, Tudorica a renuntat la actorie si a inceput o afacere proprie in vanzari, colaborand cu o companie distribuitoare de aparatura medicala.
A parasit teatrul din motive financiare: "Eu, ca actor licentiat, aveam un salariu de trei ori mai mic decat un gunoier. Ajungea pe undeva la 3,2 milioane de lei pe luna", isi aminteste Tudorica cu amaraciune.
S-ar intoarce la teatru "alergand", daca ar fi conditii mai decente. In urma cu un an a parasit Bucurestiul, orasul in care s-a nascut, pentru ca nu mai suporta poluarea si traficul. A ales sa schimbe apartamentul din Berceni pe o casa intre munti din judetul Covasna.
Integral in Adevarul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an