Zanul care face minuni in publicitatea bancara
Data publicarii: 02-04-2008 | DiversePentru ca nu poate trai din leafa de actor, Traian Tudorica, protagonistul reclamelor Bancii Transilvania, vinde aparatura medicala in cateva judete din Ardeal, noteaza Adevarul.
"Zanul" este personajul care a animat lumea sobra a publicitatii bancare. Este un barbat masiv, la costum negru, dar cu fustita de balerina (tutu), poarta pe cap o coronita de printesa si manuieste... o bagheta facatoare de minuni. Recunosti brandul din prima: Banca Transilvania.
"Imparatia Zanului" este Brasovul. In gara l-am recunoscut greu fara fustita si coronita. Purta tricou, jeans si o sapca. Nu si-a facut subit aparitia, asa cum ar face un om fermecat.
Nu are aerul unui personaj de basm, dar are aspiratii de "Zan": "Daca as avea bagheta magica, as face, in primul rand, o Romanie mult mai curata si as incerca sa opresc prostia asta din lume pentru ca sunt atatea razboaie inutile. As incerca sa inclin balanta cu natura pentru ca omenirea si-a batut joc de acest pamant", marturiseste "Zanul".
Numele lui este Traian Tudorica si e un fost actor, care a jucat in trei stagiuni (2000-2003) la Teatrul din Resita. De cativa ani, Tudorica a renuntat la actorie si a inceput o afacere proprie in vanzari, colaborand cu o companie distribuitoare de aparatura medicala.
A parasit teatrul din motive financiare: "Eu, ca actor licentiat, aveam un salariu de trei ori mai mic decat un gunoier. Ajungea pe undeva la 3,2 milioane de lei pe luna", isi aminteste Tudorica cu amaraciune.
S-ar intoarce la teatru "alergand", daca ar fi conditii mai decente. In urma cu un an a parasit Bucurestiul, orasul in care s-a nascut, pentru ca nu mai suporta poluarea si traficul. A ales sa schimbe apartamentul din Berceni pe o casa intre munti din judetul Covasna.
Integral in Adevarul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
- EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025