Interamerican: "Viata e o calatorie. Asigurate ca e una frumoasa"
Data publicarii: 14-04-2008 | MediaSe poate spune aproape orice despre romani, insa mai putin faptul ca nu ar fi un popor inteligent. Sunt unii care au ajuns sa scoata bani din piatra seaca si au uitat de regulile bunului-simt, si mai ales de faptul ca economia de piata se bazeaza pe cerere si oferta. Toate acestea ar trebui sa le incumbe si respect fata de client, indiferent din ce clasa sociala provine. Acest din urma detaliu l-au ignorat oficialii Interamerican cand au facut bannerul publicitar care se lafaie in buricul Capitalei pe unul dintre cele mai importante centre comerciale, noteaza Curentul.
"Viata e o calatorie. Asigurate ca e una frumoasa. Fa-ti o pensie privata". Asa suna indemnul publicitar al celor de la Interamerican care au uitat probabil sa verifice spotul publicitar dupa ce acesta a fost finalizat de firma special angajata pentru acest lucru.
In patru luni de campanie pentru pensiile private obligatorii au fost difuzate 68.650 de spoturi pe 25 de televiziuni. Batalia fondurilor private de pensii pentru atragerea a cat mai multi aderenti s-a purtat pe doua fronturi: in teren (reteaua de agenti de marketing si bannerele pe care le intalnim la orice pas) si pe "sticla" (promovarea pe televiziune). In cele din urma au castigat jucatorii care au detinut un brand puternic si au derulat fara greseli campanii de marketing. In aceasta ultima categorie nu se include sigur compania Interamerican care fara echivoc sfideaza inteligenta romanilor. Folosind in mod gresit forma la imperativ a verbului a se asigura "asigurate", oficialii Interamerican cred probabil ca cei care ar urma indemnul lor nu pun pret pe estetica verbala.
In cele patru luni in care s-a desfasurat campania de aderare la pensiile private obligatorii (pilonul II), fondurile au difuzat peste 65.000 de spoturi pe toate posturile tv, de la generaliste pana la canalele de sport si muzicale. Un bombardament publicitar de proportii pe piata romaneasca. In acelasi timp, armatele de agenti de marketing au navalit peste "poporul muncitor". Miza a fost uriasa: atragerea de cat mai multi aderenti si, implict, castigarea unei cote de piata corespunzatoare. Acum, dupa "razboi", castigatorii triumfa, infrantii isi ling ranile. Doua elemente au contat in aceasta confruntare: forta brandului si marketingul. Probabil ca acest din urma aspect le-a lipsit si celor de la Interamerican care atata vreme cat nu pun pret pe acuratetea limbajului lingvistic, nu putem avea prea multe pretentii nici in sensul respectului pentru client.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an