Interamerican: "Viata e o calatorie. Asigurate ca e una frumoasa"
Data publicarii: 14-04-2008 | MediaSe poate spune aproape orice despre romani, insa mai putin faptul ca nu ar fi un popor inteligent. Sunt unii care au ajuns sa scoata bani din piatra seaca si au uitat de regulile bunului-simt, si mai ales de faptul ca economia de piata se bazeaza pe cerere si oferta. Toate acestea ar trebui sa le incumbe si respect fata de client, indiferent din ce clasa sociala provine. Acest din urma detaliu l-au ignorat oficialii Interamerican cand au facut bannerul publicitar care se lafaie in buricul Capitalei pe unul dintre cele mai importante centre comerciale, noteaza Curentul.
"Viata e o calatorie. Asigurate ca e una frumoasa. Fa-ti o pensie privata". Asa suna indemnul publicitar al celor de la Interamerican care au uitat probabil sa verifice spotul publicitar dupa ce acesta a fost finalizat de firma special angajata pentru acest lucru.
In patru luni de campanie pentru pensiile private obligatorii au fost difuzate 68.650 de spoturi pe 25 de televiziuni. Batalia fondurilor private de pensii pentru atragerea a cat mai multi aderenti s-a purtat pe doua fronturi: in teren (reteaua de agenti de marketing si bannerele pe care le intalnim la orice pas) si pe "sticla" (promovarea pe televiziune). In cele din urma au castigat jucatorii care au detinut un brand puternic si au derulat fara greseli campanii de marketing. In aceasta ultima categorie nu se include sigur compania Interamerican care fara echivoc sfideaza inteligenta romanilor. Folosind in mod gresit forma la imperativ a verbului a se asigura "asigurate", oficialii Interamerican cred probabil ca cei care ar urma indemnul lor nu pun pret pe estetica verbala.
In cele patru luni in care s-a desfasurat campania de aderare la pensiile private obligatorii (pilonul II), fondurile au difuzat peste 65.000 de spoturi pe toate posturile tv, de la generaliste pana la canalele de sport si muzicale. Un bombardament publicitar de proportii pe piata romaneasca. In acelasi timp, armatele de agenti de marketing au navalit peste "poporul muncitor". Miza a fost uriasa: atragerea de cat mai multi aderenti si, implict, castigarea unei cote de piata corespunzatoare. Acum, dupa "razboi", castigatorii triumfa, infrantii isi ling ranile. Doua elemente au contat in aceasta confruntare: forta brandului si marketingul. Probabil ca acest din urma aspect le-a lipsit si celor de la Interamerican care atata vreme cat nu pun pret pe acuratetea limbajului lingvistic, nu putem avea prea multe pretentii nici in sensul respectului pentru client.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil