Raiffeisen Banca pentru Locuinte isi prelungeste programul de lucru cu clientii
Data publicarii: 10-07-2006In ceea ce priveste programul agentiilor si sucursalelor Raiffeisen Bank, acesta ramane neschimbat.
Din cate stim suntem prima banca al carui program de lucru cu publicul este pana la ora 20.00. Incercam astfel sa venim in sprijinul clientilor nostri, raspunzand activ la principala problema pe care acestia o resimt in relatia cu bancile: lipsa de timp. Ne-am gandit ca este important ca populatia sa poata obtine informatii despre oferta bancii si dupa ce se incheie un program obisnuit de lucru. In acest moment produsul de economisire-creditare este creat pentru a raspunde necesitatilor unui larg segment de clienti, a afirmat Ionut Costea, presedinte Raiffeisen Banca pentru Locuinte.
Raiffeisen Banca pentru Locuinte si-a majorat, In 2005, numarul de clienti cu 45.000 ajungand la sfarsitul anului la aproximativ 80.000 de contracte incheiate.
Valoarea totala a contractelor semnate de catre clientii RBL era la 31 decembrie 2005 de 243 milioane de euro, cu 57% mai mare decat in anul precedent cand acest indicator a fost echivalentul a 155 milioane de euro.
O tendinta ascendenta au avut si depozitele atrase de la clienti. In anul 2005, volumul depozitelor a crescut de trei ori comparativ cu anul 2004. Ca urmare, resursele atrase de la clienti erau la sfarsitul anului trecut de aproximativ 28 milioane de euro, valoare mult peste ceea ce se prognozase, respectiv 22 milioane de euro.
In ceea ce priveste distributia, anul trecut forta de vanzari a bancii a Inregistrat o ampla dezvoltare, atat In reteaua proprie de agenti de vanzari, cat si prin agentiile si sucursalele Raiffeisen Bank, ajungand In prezent la un numar de 7.000 de colaboratori.
Raiffeisen Banca pentru Locuinte S.A., si-a Inceput activitatea In iunie 2004, fiind prima banca pentru locuinte din sistemul bancar romanesc. Produsul oferit este In lei si presupune existenta unei perioade minime de economisire, urmata de acordarea unui credit cu dobanda fixa pentru activitati In domeniul locativ. Potrivit actului constitutiv, Raiffeisen Bank Romania si Schwbisch Hall-Germania detin fiecare cate 33,324% din actiuni, iar Raiffeisen Bausparkasse Austria detine alte 33,35% din participatii. Capitalul social al bancii este In prezent echivalentul a 25 milioane de euro.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial