Bancpost: orice pierdere suferita din frauda cu cardurile Millenium va fi acoperita

Data publicarii: 07-05-2008 | Finante-Banci

Bancpost a descoperit tranzactiile suspecte la cardurile de debit de tip Millenium, la un interval de cateva ore de la producerea lor si a luat masuri imediate pentru protectia clientilor, sporirea sigurantei tranzactiilor si remedierea situatiei, se arata intr-un comunicat de presa al bancii remis BankNews.ro.

Prima masura de protectie a clientilor bancii a fost restrictionarea folosirii acestor carduri pentru retragerea de numerar de la bancomate. Numarul cardurilor restrictionate este semnificativ mai mare decat cel al cardurilor de pe care s-au facut tranzactiile, pentru a preveni alte posibile retrageri frauduloase.

Pentru companiile unde au fost restrictionate carduri de salarii, Bancpost a oferit cu efect imediat serviciul special de livrare prin sistemul proprii de curierat a sumelor necesare achitarii salariilor. Astfel toti posesorii cardurilor restrictionate au putut intra fara intarziere in posesia salariilor, precizeaza reprezentantii bancii. Acestia pot face tranzactii la comercianti, isi pot verifica soldul la ATM si pot face retrageri de numerar de la orice unitate Bancpost. Singura operatiune care este temporar restrictionata este retragerea de numerar de la bancomat.

In plus, clientii Bancpost au acces non-stop la Call-Center-ul bancii unde  pot primi informatii legate de situatia contului. Un numar de 51 de unitati va avea program prelungit, pana la orele 20:00, in zilele de joi, 8 si vineri 9 mai, si vor fi deschise pentru lucrul cu publicul si in zilele de zilele de sambata 10 si duminica 11 mai, intre orele 10:00 - 15:00. Lista completa a acestora este disponibila pe site-ul bancpost.ro si la operatorii Call Center, numar 408.50.50. 

Posesorii cardurilor la care s-a constatat frauda isi vor recupera integral sumele care au fost sustrase si vor putea utiliza cardul in cel mai scurt timp, dupa incheierea anchetei in derulare. In astfel de situatii, procedura legala poate dura pana la 30 de zile, se mai arata in comunicat. 

"Regretam inconvenienta cauzata clientilor nostri si doresc sa ii asigur ca facem toate eforturile pentru remedierea situatiei. Am demarat procesul de re-emitere a cardurilor restrictionate inca de saptamana trecuta, iar o parte dintre clienti au intrat deja in posesia lor. Costurile pentru re-emiterea cardurilor vor fi suportate integral de banca" a declarat Mihai Bogza, Presedinte al Consiliului de Administratie Bancpost.

El a adaugat: "Suntem in contact permanent cu reprezentantii politiei pentru a le oferi intreg sprijinul nostru in derularea si finalizarea anchetei."

Redactia BankNews.ro

Ultimele stiri pe BankNews.ro: