Allianz-Tiriac vrea afaceri de 410 milioane euro in 2008, mai ales din asigurari generale si auto
Data publicarii: 13-05-2008 | AfaceriAllianz-Tiriac Asigurari tinteste o valoare a primelor brute subscrise de circa 410 milioane euro in acest an, in crestere cu 10,5% fata de anul anterior si atingerea unui profit net cel putin egal cu cel afisat in 2007, a spus directorul general al Allianz-Tiriac, Cristian Constantinescu.
In 2007, Allianz-Tiriac Asigurari a afisat prime brute subscrise de 371 milioane euro, in crestere cu 17% fata de anul anterior si un profit net de 31,89 milioane lei fata de 31,12 milioane lei in 2006.
"Profitul companiei pentru acest an ar putea fi peste cel bugetat, dar probabil vom avea unele probleme cu volumul de prime brute subscrise pe care l-am estimat", a mentionat Constantinescu. El a adaugat ca "grupul Allianz nu este interesat in special de valoarea data de cota de piata, ci mai ales de profit", adaugand ca nu concepe strategii de crestere fara sa tinteasca si profitul. In acest an, compania mizeaza mai ales pe segmentul de asigurari generale, auto, de bunuri si cladiri.
Constantinescu a adaugat ca afacerile companiei nu au crescut semnificativ in 2007 deoarece Allianz-Tiriac s-a orientat mai ales catre vanzarea de pensii private obligatorii si facultative si mai putin spre segmentul de asigurari de viata.
El a mentionat ca doreste ca Allianz-Tiriac sa ajunga la o rata a profitului raportata la vanzari de cel putin 5% in urmatorii ani.
Allianz-Tiriac si-a sporit afacerile cu 8,7% in primul trimestru din 2008, pana la 380,4 milioane lei
Allianz-Tiriac a afisat afaceri de 380,4 milioane lei in primul trimestru din acest an, in crestere cu 8,7% fata de acelasi interval din 2007, din care 355 milioane lei au venit din asigurarile generale si 25,4 milioane lei din asigurari de viata, calculate potrivit standardelor romanesti de contabilitate.
Din totalul de prime brute subscrise din asigurari de viata in primul trimestru din acest an, 60% au fost reprezentate de produsele "unit-linked" (vandute la pachet cu alte produse), iar restul de 40% de produsele traditionale.
In primul trimestu din 2007, compania a inregistrat prime in valoare de 349,9 milioane lei, din care 320,1 milioane lei asigurari generale si 29,8 milioane lei asigurari de viata.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut