Allianz-Tiriac vrea afaceri de 410 milioane euro in 2008, mai ales din asigurari generale si auto

Data publicarii: 13-05-2008 | Afaceri

Allianz-Tiriac Asigurari tinteste o valoare a primelor brute subscrise de circa 410 milioane euro in acest an, in crestere cu 10,5% fata de anul anterior si atingerea unui profit net cel putin egal cu cel afisat in 2007, a spus directorul general al Allianz-Tiriac, Cristian Constantinescu.

In 2007, Allianz-Tiriac Asigurari a afisat prime brute subscrise de 371 milioane euro, in crestere cu 17% fata de anul anterior si un profit net de 31,89 milioane lei fata de 31,12 milioane lei in 2006. 

"Profitul companiei pentru acest an ar putea fi peste cel bugetat, dar probabil vom avea unele probleme cu volumul de prime brute subscrise pe care l-am estimat", a mentionat Constantinescu. El a adaugat ca "grupul Allianz nu este interesat in special de valoarea data de cota de piata, ci mai ales de profit", adaugand ca nu concepe strategii de crestere fara sa tinteasca si profitul. In acest an, compania mizeaza mai ales pe segmentul de asigurari generale, auto, de bunuri si cladiri.

Constantinescu a adaugat ca afacerile companiei nu au crescut semnificativ in 2007 deoarece Allianz-Tiriac s-a orientat mai ales catre vanzarea de pensii private obligatorii si facultative si mai putin spre segmentul de asigurari de viata.

El  a mentionat ca doreste ca Allianz-Tiriac sa ajunga la o rata a profitului raportata la vanzari de cel putin 5% in urmatorii ani.

Allianz-Tiriac si-a sporit afacerile cu 8,7% in primul trimestru din 2008, pana la 380,4 milioane lei

Allianz-Tiriac a afisat afaceri de 380,4 milioane lei in primul trimestru din acest an, in crestere cu 8,7% fata de acelasi interval din 2007, din care 355 milioane lei au venit din asigurarile generale si 25,4 milioane lei din asigurari de viata, calculate potrivit standardelor romanesti de contabilitate.

Din totalul de prime brute subscrise din asigurari de viata in primul trimestru din acest an, 60% au fost reprezentate de produsele "unit-linked" (vandute la pachet cu alte produse), iar restul de 40% de produsele traditionale.

In primul trimestu din 2007, compania a inregistrat prime in valoare de 349,9 milioane lei, din care 320,1 milioane lei asigurari generale si 29,8 milioane lei asigurari de viata.

NewsIn

Ultimele stiri pe BankNews.ro: