ANAT: Turistii trebuie sa studieze cu atentie ofertele agentiilor de turism
Data publicarii: 14-05-2008 | TurismTuristii trebuie sa studieze cu atentie ofertele pe care le primesc de la agentiile de turism, sa verifice daca acestea au licenta si sa aleaga agentii recunoscute pe piata, pentru a evita situatiile in care operatorii nu isi onoreaza contractele au declarat reprezentanti din domeniu.
"Le recomandam oamenilor sa studieze cu atentie ofertele agentiilor si sa le priveasca realist. Turistii trebuie sa fie atenti si la transportator, daca sunt autocarele agentiei sau daca sunt inchiriate. Trebuie sa inteleaga ca daca platesti pentru un autocar de o stea nu o sa primesti unul de patru stele si nici soferul nu o sa poarte cravata. Noi le recomandam turistilor sa mearga la agentiile membre ANAT, desi nu este aceasta grantia suprema. Daca agentia Avangarde Club ar fi fost membra ANAT noi am fi fost obligati sa raspundem pentru ei", a declarat presedintele Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism (ANAT), Dragos Anastasiu.
Acesta a afirmat ca sitautia referitoare la cele doua autocare care au plecat, la sfarsitul lunii aprilie, folosind serviciile agentiei Avangarde Turism Club, dar care nu au reusit sa duca excursia la bun sfarsit, poate afecta imaginea tuturor agentiilor de turism.
"Desi nu sunt membri ai ANAT (n.r. Avangarde Turism Club) am incercat sa luam legatura cu ei pentru ca imaginea tuturor agentiilor de turism poate fi afectata de acest caz. Refuz sa ma pronunt asupra vinovatilor pentru ca nu stiu ce s-a intamplat sunt multe lucruri care nu se leaga. E incredibil sa trimiti autocarul fara bani de motorina, daca este autocarul tau ai tot interesul sa ti se intoarca si daca nu soferul este interesat sa se intoarca. Din pacate se mai intampla si alte lucruri: cum ar fi ca profesorii accepta un comision si atunci nu se mai uita cu atentie la oferta si toata lumea vrea pachete ieftine si sa mearga cu 100 de euro la Paris si asta implica niste riscuri", a explicat Anastasiu.
Directorul de marketing al agentiei de turism J'Info Tours, Cristina Irimia, sutine ca turistii ar trebui sa aleaga agentiile care au "un brand" pe piata.
"Turistii ar trebui sa verifice daca agentiile au licenta de turism, sa merga cu agentii care au un brand verificat in piata. Anul acesta noi implinim 18 ani, pentru multi dintre turistii nostri este o garantie atat perioada lunga de activitate, cat si faptul ca au mers cu firma, calatoria a placut si agentia a respectatat cele promise", a spus Cristina Irimia.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an