Asirom a investit aproape un milion de euro in schimbarea imaginii, dupa preluarea de catre VIG
Data publicarii: 22-05-2008 | AfaceriCompania de asigurari Asirom, detinuta de Vienna Insurance Group (VIG), a investit aproape un milion de euro intr-o campanie de schimbare a imaginii, care va presupune in special cheltuieli de publicitate, a declarat joi directorul general al societatii, Boris Schneider.
Campania de schimbare a imaginii Asirom, care va dura doua luni, va fi implementata de agentia de publicitate LMA International si va consta in difuzarea de reclame in mass-media, cat si in alte modalitati de promovare.
Schimbarea imaginii vine dupa preluarea companiei de catre grupul austriac de asigurari Vienna Insurance Group, care detine in mod direct si indirect 99,9% din capitalul social.
Vienna Insurance Group mai controleaza in mod direct in Romania companiile Omniasig, unde detine 97,78% din actiuni, si Unita, cu 99,99% din titlurile societatii si, indirect, Omniasig Asigurari de Viata si Agras. Omniasig Asigurari de Viata este controlata, printr-o detinere de 50%, de Omniasig, iar Unita detine la Agras o participatie majoritara de 75,7%.
De asemenea, in urma unei intelegeri cu conationalii de la Erste Bank, Vienna Insurance Group a preluat, la sfarsitul lunii martie, afacerile de asigurari ale bancii austriece, inclusiv cele de pe piata romaneasca. Astfel, VIG a preluat participatiile majoritare in cadrul BCR Asigurari de Viata si BCR Asigurari de la Banca Comerciala Romana (BCR), subsidiara romaneasca a Erste Bank.
Asirom vrea profit de 7 milioane euro in acest an
Asirom si-a propus sa obtina un profit de 7 milioane euro in 2008, sa isi majoreze cota de piata si sa isi sporeasca nivelul primelor brute subscrise cu 30%, comparativ cu anul precedent.
In 2007, Asirom a inregistrat un volum al primelor brute de 180 milioane euro.
Asirom a avut anul trecut pierderi de 31,8 milioane lei, dupa castigul de 14 milioane lei din 2006. Compania a hotarat sa acopere pierderile afisate in 2007 din profiturile ce ar urma sa fie obtinute pe segmentele de asigurari generale si de viata in urmatorii cinci ani.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut