Corporatiile din Romania aloca, pentru e-learning, peste 10 la suta din bugetul de training
Data publicarii: 29-05-2008 | HR/CariereCorporatiile din Romania aloca, anul acesta, peste 10 la suta din bugetul de training pentru e-learning, dublu fata de anul trecut, arata studii ale Intuitext, una dintre firmele ce ofera servicii de educatie prin intermediul internetului.
"Cel mai mare interes pentru acest gen de servicii vine din partea companiilor cu foarte multi angajati si, mai ales, a celor care au angajati in teritoriu. Bancile si firmele de telecomunicatii sunt primele care apeleaza la e-learning. Asta pentru ca se transmit, prin intermediul cursurilor pe calculator, informatii ce tin de procedura interna, de organizare sau protectia muncii, adica in principal acea cantitate imensa de cunostinte pe care un angajat trebuie sa le aiba, dar a caror asimilare este, in general, destul de plicticoasa. Prin metode verificate de mentinere a atentiei, aceste informatii ajung la un numar foarte mare de angajati, cu costuri nu foarte mari", a declarat Ioana Hartescu, product manager la Intuitext.
Pentru prezentarea informatiei, e-learning-ul foloseste animatia, experimentele virtuale, simularile 3D si metodele interactive.
In plus, managementul companiei poate apela la rapoarte si statistici despre cat de mult a fost accesat serviciul de educatie prin internet si care este nivelul de pregatire la care au ajuns angajatii.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut