Mihai Popescu este noul director al diviziei de marketing a companiei de asigurari AIG Life
Data publicarii: 02-06-2008 | HR/CariereAIG Life Asigurari Romania, divizia de asigurari de viata a grupului AIG, l-a numit, de la 1 iunie, pe Mihai Popescu in functia de director al departamentului de marketing, ca urmare a strategiei companiei de promovare a managerilor romani, a anuntat luni compania.
"Strategia AIG este conducerea operatiunilor locale cu oameni locali", a declarat directorul general al AIG Life, Theodor Alexandrescu.
Mihai Popescu, fost director de asigurari de grup si institutii financiare in cadrul AIG Life, s-a alaturat AIG Life in ianuarie 2003. Mihai Popescu va coordona activitatea de vanzari si marketing pentru toate liniile de distributie ale companiei: distributie proprie (prin agentie), brokeri, institutii financiare, vanzari directe si marketing direct.
Anterior posturilor ocupate in cadrul AIG Life, Popescu a ocupat functii de management in vanzari si marketing pentru Procter & Gamble, divizia balcanica si Citibank Romania, se arata in comunicat.
AIG Life, al doilea mare asigurator de viata din Romania, are o cota de piata de peste 15%. Compania este principalul actionar al AIG Fond de Pensii SA, constituita in iulie 2007. AIG Fond de Pensii a urcat doua pozitii in topul fondurilor de pensii, ajungand pe locul patru, dupa virarea primelor contributii in sistemul pensiilor private obligatorii (pilon II).
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut