Carrefour a deschis la Zalau cel de-al doilea supermarket, prin rebranduirea Artima
Data publicarii: 11-06-2008 | AfaceriCarrefour a deschis miercuri la Zalau cel de-al doliea supermarket al sau de pe piata de profil din Romania prin rebranduirea magazinului Artima in Carrefour Express, potrivit unui comunicat de presa.
Magazinul detine o suprafata de vanzare de 855 mp si va oferi potentialilor clienti peste 5.000 de articole, de la produse alimentare, pana la produse non alimentare de baza, consumabile si electrocasnice mici, precum si servicii prin cardul de credit Carrefour Mastercard, produse Loto, serviciul de reincarcare electronica pentru telefoane mobile si asigurari RCA, de locuinta, si de bunuri.
"Cu aceasta deschidere, Carrefour isi consolideaza intrarea pe segmentul supermarketurilor in Romania, care completeaza prezenta sa puternica pe cel al hypermarketurilor. Acest nou pas ilustreaza strategia grupului Carrefour de a-si intari prezenta pe pietele in crestere, printr-o abordare multi format, sub un singur brand, adaptata local. Aceasta permite extinderea acoperirii geografice a Grupului in Romania", se arata in comunicatul de presa.
Grupul Carrefour a preluat Artima in 2007, acesta detinand 21 de supermarketuri in vestul Romaniei cu o suprafata de vanzare totala de 21.000 mp. Pe parcursul acestui an, toate magazinele Artima vor fi remodelate sub brandul Carrefour Express.
Carrefour Romania va investi anul acesta circa 6,3 milioane euro in rebrandingul celor 21 de supermarketuri Artima preluate anul trecut, pe care le va redenumi Carrefour Express.
Carrefour Romania a preluat in toamna anului trecut lantul de supermarketuri Artima, pentru 55 milioane de euro, cu scopul de a-si consolida pozitia de piata. Reteaua Artima opereaza 21 de magazine, concentrate in vestul tarii, cu o suprafata totala de vanzari de 21.000 de metri patrati.
Carrefour Romania si-a indeplinit previziunile pentru 2007, raportand afaceri in crestere cu 42,2%, la 866 milioane euro, fata de anul precedent cand acumulase 609 milioane euro. Pentru anul in curs compania vizeaza afaceri de peste un miliard euro, doar pe segmentul de hipermarketuri.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut