Romanii ajuta Vuitton, Vertu si Ferrari sa bata recorduri de vanzari
Data publicarii: 13-06-2008 | Lifestyle"Posesor de telefon Vertu placat cu aur alb si incrustat cu diamante, imbracat cu Roberto Cavali sau Gucci, strabat Bucurestiul la volanul unui Porsche Cayenne Turbo si solicit sa ma inscriu pe lista de asteptare pentru un Ferrari" - acesta ar fi unul dintre portretele-robot ale amatorului autohton de produse de lux, noteaza Gandul.
Desi sunt inca multi romani care isi fac rate la Logan, piata produselor de lux din Romania este in plina expansiune. Vedetele autohtone ca Elena Udrea, Catalin Botezatu sau Adriana Bahmuteanu isi afiseaza frecvent gentile Louis Vuitton sau Hermes si mobilele Vertu. Vazand apetitul romanului pentru lux, firmele de renume mondial s-au grabit sa-si deschida magazine proprii in Romania.
Vertu merge tocmai bine cu un Ferrari
Lansarea Vertu, marca de lux a Nokia, in Romania a venit la momentul oportun. Succesul Vertu a depasit chiar estimarile cele mai optimiste ale producatorului. Daca in prima luna de la lansare au fost vandute 45 de telefoane, acum, la doua luni de la eveniment, numarul acestora a ajuns la 70. Cel mai scump telefon vandut pana acum este Signature Gold, de 24.000 de euro, dar Vertu-ul cu cea mai mare priza la public ramane cel "ieftin" de 3.900 euro. Cu toate acestea, un roman a facut deja o comanda speciala pentru un Vertu de 80.000 euro cu diamante albe si negre.
In aceste conditii, faptul ca Ferrari isi propune sa vanda 50 de masini pe an nu ar mai trebui sa mire pe nimeni, mai ales ca pe strazile de la noi circula deja 60 de Ferrari. Deschis cu o investitie de 5 milioane de euro, showroom-ul Ferrari din Baneasa are deja comenzi pentru a acoperi oferta pana in 2009. Anul viitor este posibil sa mergem doar pana in Pipera sa ne alegem modelul preferat de Bentley sau Lamborghini, avand in vedere ca Porsche Romania, importatorul oficial al celor doua marci, va investi 12 milioane de euro in deschiderea unor showroom-uri de lux.
2.000 de euro pentru cel mai scump Louis Vuitton de la noi
Si cum atatia bani nu pot fi tinuti de doamne decat in genti pe masura, Louis Vuitton si-a deschis si el recent primul magazin propriu din Romania. "Fata, ce bine ca acu nu mai trebuie sa ma duc in strainatate sa-mi cumpar un Vuitton. In sfarsit, e si la noi", rasufla usurate domnisoarele care alearga dupa accesorii de firma. Celebrele genti cu initialele "LV" pot fi cumparate incepand de saptamana trecuta din galeriile comerciale ale Hotelului Marriott, cotat la cinci stele, din Capitala, unde celebrul producator de accesorii a investit aproximativ 1 milion de euro in primul magazin din Romania. Preturile incep de la "doar" 300 de euro si ajung pana la 5.000 de euro, dar doamnele de la noi vor trebui sa se multumeasca cu gentile de 2.000 de euro, cele mai scumpe din magazinul de pe Calea 13 Septembrie. Alt producator celebru de genti, Hermes, si-a anuntat si el intentia de a veni in Romania. Gentile cu preturi intre 5.000 si 75.000 euro sunt deja prezente in peisajul autohton la bratul Elenei Udrea sau al Mioritei Videanu.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut