Firmele de asigurari tin secrete listele cu service-urile partenere
Data publicarii: 17-06-2008 | AfaceriMulti proprietari de autoturisme care au incheiat asigurari Casco cu firme romanesti intampina probleme grave atunci cand au nevoie de reparatii la vehicule, noteaza Gardianul. Din toate companiile de asigurari de pe piata, doar vreo doua au lista de service-uri agreate pusa pe site. Restul, nu au lista, in schimb vor sa stii sigur ca o parte din dauna o vei plati.
Multe companii de asigurari din Romania dau inca o data dovada ca in caz de dauna auto, clientul nu prea mai conteaza, atata timp cat si-au incasat banii pe polite. Am incercat sa facem rost de niste liste cu service-urile partenere ale mai multor asiguratori si, desi "eram" langa masina sau pe autostrada, acestea au fost mai mult decat binevoitoare sa ni le trimita pe mail sau sa ne expedieze "la ghicit" service-uri partenere prin Bucuresti.
De cea mai mare indiferenta ne-am lovit la Asitrans, ai caror angajati au dat din umeri si ne-au trimis la plimbare prin Capitala dupa un service cu care sunt ei parteneri, fara sa ne spuna care sunt acestea. "Cineva mi-a spart masina acum cateva zile. Cum aveam asigurare la Asitrans, am mers la ei pentru a-mi face dosarul de daune, dupa ce am trecut pe la politie. Ajuns acolo, m-am lovit de niste figuri triste care m-au trimis la cautat service-uri agreate de companie, fara sa-mi spuna unde sa merg sau ce sa fac. Interesul lor tinea doar de fransiza pe care eu eram obligat sa o platesc conform contractului. Dupa cateva ore de cautat prin Bucuresti, am gasit un service care avea contract cu ei, dar cei de acolo au preferat sa nu mai apeleze la Asitrans pentru a-si plati si ei partea, asa ca am achitat fransiza si am sunat la asigurator sa renunte la dosar", ne-a declarat Alex Dumitrescu, game tester la o companie privata.
"Suntem pe strada langa masina, ne trimiteti lista pe mail?"
O parte din companiile la care am sunat pentru a vedea cat de binevoitoare sunt sa ne trimita listele cu service-uri s-au dovedit a fi foarte "folositoare". Reprezentantii a trei dintre aceste companii (Ardaf, Omniasig si Unita), desi le-am spus ca suntem ori pe strada langa masina, ori in diferite locatii unde nu prea avem acces la internet, ne-au ajutat spunand ca vor trimite listele pe mail. Si asa a fost, Ardaf si Omniasig au trimis, cei de la Unita nu s-au mai deranjat sa trimita datele despre service-uri, dar in schimb au fost singurii care s-au oferit sa ni le dicteze telefonic. La Asiban, tehnologia inca nu a ajuns, asa ca angajatii unei filialele bucurestene au dorit sa ne trimita pe fax lista, noi "aflandu-ne" tot langa masina. "Vreti sa va trimit lista pe fax sau ce sa va fac eu? Stati ca stiu cum sa va ajut! Intrati la noi pe site si vedeti ca este lista acolo", ne-a indrumat foarte voioasa reprezentanta Asiban.
Aveti vreo dauna? Sunati aici, aici si aici
La companiile pe care le vom enumera in continuare ne-am umflat facturile la telefone incercand sa gasim o astfel de lista, pe care am fi putut sa o obtinem numai daca mergeam in persoana la locul precizat de ei. Reprezentantii Asirom nici nu au stat prea mult la discutii, ci ne-au dat un numar de telefon la care ne-au recomandat sa sunam. Asta am si facut, fiind plimbati pe la alte cateva numere pana ne-am dat batuti. Cam aceeasi poveste s-a intamplat si la Allianz si BCR Asigurari, unde, dupa ce am sunat la una din filiale, am fost trimisi direct la Centrul de Daune, unde urma sa ne fie furnizate informatiile dorite. Nici una dintre aceste companii nu are in contractele lor de asigurare Casco vreo anexa in care sa se furnizeze si o lista cu service-urile agreate de companie.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut