Sony va investi 17 miliarde de dolari pentru a deveni lider pe piata televizoarelor LCD
Data publicarii: 26-06-2008 | InternationalSony Corp a anuntat ca va investi aproximativ 17 miliarde de dolari in afacerile si tehnologiile de baza, in urmatorii trei ani, in incercarea de a deveni liderul pietei de televizoare LCD (liquid crystal display), relateaza Reuters.
Deasemenea, compania doreste sa majoreze vanzarile de echipamente video de inalta definitie.
Compania, care vinde console de jocuri PlayStation 3 si aparate de fotografiat digitale Cyber-shot, a anuntat ca vrea sa-si dubleze veniturile din pietele emergente precum Brazilia, Rusia, India si China, la 2.000 miliarde yeni (18,5 miliarde dolari), ca parte a unei noi strategii pe trei ani, pana in martie 2011.
Sony vrea sa majoreze randamentul capitalurilor proprii la 10%, fata de aproximativ 6% in ultimii trei ani, si sa atinga o marja a profitului operational de 5%, prevazuta intr-un plan anterior. Aceasta a atins 4,2%, la sfarsitul lui martie.
Nivelul curent al randamentului capitalurilor proprii Sony este foarte redus, in comparatie cu cel al concurentilor Samsung Electronics, cu 14%, si Philips Electronics, cu 23%, potrivit datelor Reuters.
"Tinta arata ca Sony relizeaza faptul ca ar putea deveni o tinta de preluare daca nu majoreaza randamentul capitalurilor proprii la cel putin 10%", a declarat un expert din cadrul Ichiyoshi Investment Management, Mitsushige Akino.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut