Caramel Lounge vizeaza afaceri de un milion de euro din ciocolata si inghetata de lux, in 2009
Data publicarii: 07-07-2008 | AfaceriUnicul importator de produse de ciocolata si inghetata de lux Venchi de pe piata autohtona, Caramel Lounge, va deschide in luna august, in Capitala, primul magazin propriu din tara si estimeaza pentru 2009 triplarea cifrei de afaceri pana la un milion de euro, potrivit reprezentantilor companiei.
"Piata ciocolatei si a inghetatei de lux artizanale autentice este la inceput in Romania, insa potentialul lor, asemenea tuturor produselor de lux este masiv. Astfel, estimam pentru anul 2009 o cifra de afacei de un milion de euro.Venchi prin Caramel Lounge isi propune sa devina lider de piata in Romania pe segmental ciocolatei si al inghetatei de lux", a declarat directorul general al Caramel Lounge, George Balan.
In primele sase luni ale anului 2008, Caramel Lounge a inregistrat o cifra de afaceri neta de 100.000 euro, iar pentru tot anul vizeaza sa atinga circa 300.000 euro. In 2009, compania vrea triplarea afacerilor ca urmare a extinderii retelei de magazine proprii.
Venchi va deschide in august, in Bucuresti, prima chocogelaterie de pe piata romaneasca, un al doilea spatiu urmand sa fie inaugurat in anul 2009, la Constanta. Magazinul din Bucuresti, amplasat pe Calea Victoriei, va avea o suprafata de 45 de metri patrati si va include si un laborator propriu de preparare a inghetatei. Magazinul din Constanta va avea o suprafata de 85 metri patrati, fiind situat intr-o zona principala a orasului.
"Spatiile sunt inchiriate, iar investitia intr-o chocogelaterie Venchi, care consta in cumpararea utilajelor si amenajarea spatiului, depaseste 150.000 de euro. Intentionam sa extindem reteaua de magazine proprii si in Brasov, Timisoara, Cluj si Iasi, unde deocamdata realizam doar distribuirea ciocolatei. In prezent, ne axam pe deschiderea celor doua magazine si apoi vom urmari alte oportunitati", a mai spus George Balan.
Venchi, cu sediul in Castelletto Stura, Italia, este in prezent singurul laborator de fabricare a dulciurilor din peninsula care a reusit sa-si pastreze traditia neschimbata de-a lungul timpului. Din totalul veniturilor, exporturile reprezinta 15%, procent care se doreste a fi imbunatatit atat prin intrarea pe noi piete, cat si prin consolidarea celor deja existente (China, Japonia, SUA, Germania). In Italia compania distribuie produsele prin intermediul a peste 6000 de locatii si este prevazuta o crestere a numarului acestora.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut