Vanzarile de electronice, electrocasnice si IT & C ar putea ajunge la 250 milioane euro vara aceasta
Data publicarii: 07-07-2008 | AfaceriVanzarile inregistrate pe piata locala de electronice, electrocasnice si IT & C, in sezonul de vara, ar putea atinge o valoare de aproximativ 250 milioane de euro, ceea ce reprezinta circa 20% din totalul vanzarilor anuale, potrivit estimarilor reprezentantilor Flamingo International.
"Desi prin traditie, perioada verii se caracterizeaza printr-un ritm mai lent al vanzarilor, acestea sunt impulsionate totusi de ofertele produselor sezoniere, care, in acest interval de timp, vor inregistra cresteri mai mari decat media generala. Ne asteptam ca in sezonul de anul acesta, romanii sa cheltuie in medie 100 euro pentru aceste produse, valoare mai ridicata in cazul produselor de folosinta indelungata si mult inferioara in cazul celor din gama accesoriilor", a declarat directorul general executiv al Flamingo International, Jiri Rizek.
Potrivit retailerului, valoarea estimata pentru perioada iunie-august 2008 va fi influentata semnificativ de vanzarile produselor sezoniere, precum aparatele de aer conditionat, camerele foto/video sau aparatele frigorifice, aceasta ultima categorie urmand sa inregistreze cele mai mari volume de vanzari, in special in luna august.
Astfel, vanzarile de aparate de aer conditionat vor atinge in acest sezon o crestere de peste trei ori mai mare fata de anul trecut, Bucurestiul acaparand mai mult de jumatate din cererea totala. Cele mai mari vanzari din aceasta vara vor fi inregistrate in luna august.
"Dintre lunile de vara, consideram ca luna august va inregistra cele mai mari vanzari, pe fondul finalizarii concediilor, pregatirii perioadei back-to-school de catre parinti, dar si datorita romanilor care lucreaza in afara tarii si care isi petrec concediul de vara in Romania. Ne asteptam ca in aceasta perioada cea mai mare dinamica in evolutia vanzarilor sa fie generata de electrocasnicele mari" sustine Jiri Rizek.
In primul semestru al anului 2008, retail-ul de aparate electronice si electronicasnice a inregistrat o crestere de 10 - 15%, comparativ cu perioada similara a anului trecut.
Grupul Flamingo International activeaza pe piata din Romania inca din anul 1994, avand ca principal obiect de activitate comertul de produse IT&C, electronice si electrocasnice, fiind in acest moment unul dintre liderii de pe piata adresata.
In prezent, compania opereaza 21 de unitati Flanco World in cele mai importante regiuni de retail ale tarii. Reteaua Flanco World presupune magazine cu suprafete de vanzare mari intre 1.000 mp si 3.000 mp.
Din anul 2005, compania Flamingo International este cotata la Bursa de Valori Bucuresti, devenind astfel prima si singura companie din industrie prezenta pe piata de capital.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut