Carrefour investeste 20 milioane de euro in primul magazin din zona de sud a Bucurestiului

Data publicarii: 10-07-2008 | Afaceri

Carrefour, primul grup de distributie din Europa si al doilea din lume va investi 20 milioane de euro in primul hypermarket Carrefour din zona de sud a Bucurestiului, in cartierul Berceni, in cadrul centrului comercial Grand Arena, si cel-de-a saptelea din capitala au anuntat joi oficialii companiei

Hypermarketul Carrefour din centrul comercial Grand Arena isi va desfasura activitatea pe o suprafata de vanzare de 7.880 mp si va pune la dispozitia clientilor sai 42 de case si 1.200 locuri de parcare gratuite.

"Acest nou proiect Carrefour din Bucuresti face parte din strategia de expansiune a grupului Carrefour de intarire a pozitiei de lider pe segmentul de hypermarket. Pastram in continuare acelasi ritm alert de extindere atat in capitala, cat si in tara, pentru a aplica politica de discount foarte agresiva si cel mai bun raport calitate-pret in cat mai multe zone din tara. Zona de sud a Bucurestiului a fost strategic aleasa de noi datorita potentialului mare de dezvoltare si suntem mandri sa deschidem aici primul nostru hypermarket",  a declarat directorul general al Carrefour Romania, Patrice Lespagnol.

Carrefour si-a programat ca in a doua parte a anului curent, dar si anul urmator sa continue strategia alerta de dezvoltare si va deschide noi hypermarketuri Carrefour in: Oradea, Buzau, Sibiu, Deva, un al doilea hypermarket la Braila, un al doilea la Iasi, un al doilea la Constanta.

Carrefour Romania opereaza in prezent 15 hipermarketuri la nivel national, din care sase in Capitala. Pe langa aceste hypermarketuri, Carrefour opereaza deja si pe segmentul de supermarketuri - prin preluarea celor 21 de magazine Artima, care vor deveni Carrefour Express pe parcursul acestui an. Carrefour a deschis pana in prezent opt supermarketuri Carrefour Express.

Carrefour a inregistrat in primul semestru din 2008, pe piata din Romania, vanzari totale de 508 milioane de euro, in crestere cu 40,3% comparativ cu perioada similara a anului trecut, la cursul de schimb curent, potrivit raportului financiar al grupului. In al doilea trimestru al anului 2008, retailerul a avut vanzari de 274 milioane de euro, mai mari cu 43,5% fata de perioada similara a anului precedent, cand a raportat vanzari de 191 milioane de euro.

Carrefour este lider pe formatul de hypermarket in Romania, realizand in 2007 o cifra de afaceri de 866 milioane de euro, cu o crestere de 42,2% fata de 2006. In 2008, Carrefour se asteapta sa depaseasca un miliard de euro, cifra de afaceri.

NewsIn