Carrefour investeste 20 milioane de euro in primul magazin din zona de sud a Bucurestiului
Data publicarii: 10-07-2008 | AfaceriCarrefour, primul grup de distributie din Europa si al doilea din lume va investi 20 milioane de euro in primul hypermarket Carrefour din zona de sud a Bucurestiului, in cartierul Berceni, in cadrul centrului comercial Grand Arena, si cel-de-a saptelea din capitala au anuntat joi oficialii companiei
Hypermarketul Carrefour din centrul comercial Grand Arena isi va desfasura activitatea pe o suprafata de vanzare de 7.880 mp si va pune la dispozitia clientilor sai 42 de case si 1.200 locuri de parcare gratuite.
"Acest nou proiect Carrefour din Bucuresti face parte din strategia de expansiune a grupului Carrefour de intarire a pozitiei de lider pe segmentul de hypermarket. Pastram in continuare acelasi ritm alert de extindere atat in capitala, cat si in tara, pentru a aplica politica de discount foarte agresiva si cel mai bun raport calitate-pret in cat mai multe zone din tara. Zona de sud a Bucurestiului a fost strategic aleasa de noi datorita potentialului mare de dezvoltare si suntem mandri sa deschidem aici primul nostru hypermarket", a declarat directorul general al Carrefour Romania, Patrice Lespagnol.
Carrefour si-a programat ca in a doua parte a anului curent, dar si anul urmator sa continue strategia alerta de dezvoltare si va deschide noi hypermarketuri Carrefour in: Oradea, Buzau, Sibiu, Deva, un al doilea hypermarket la Braila, un al doilea la Iasi, un al doilea la Constanta.
Carrefour Romania opereaza in prezent 15 hipermarketuri la nivel national, din care sase in Capitala. Pe langa aceste hypermarketuri, Carrefour opereaza deja si pe segmentul de supermarketuri - prin preluarea celor 21 de magazine Artima, care vor deveni Carrefour Express pe parcursul acestui an. Carrefour a deschis pana in prezent opt supermarketuri Carrefour Express.
Carrefour a inregistrat in primul semestru din 2008, pe piata din Romania, vanzari totale de 508 milioane de euro, in crestere cu 40,3% comparativ cu perioada similara a anului trecut, la cursul de schimb curent, potrivit raportului financiar al grupului. In al doilea trimestru al anului 2008, retailerul a avut vanzari de 274 milioane de euro, mai mari cu 43,5% fata de perioada similara a anului precedent, cand a raportat vanzari de 191 milioane de euro.
Carrefour este lider pe formatul de hypermarket in Romania, realizand in 2007 o cifra de afaceri de 866 milioane de euro, cu o crestere de 42,2% fata de 2006. In 2008, Carrefour se asteapta sa depaseasca un miliard de euro, cifra de afaceri.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall