Raiffeisen Bank atentioneaza ca nu trimite clientilor mesaje de verificare sau autentificare

Data publicarii: 15-07-2008 | Finante-Banci

Raiffeisen Bank atentioneaza clientii, in urma atacurilor din ce in ce mai dese de tip phishing, ca nu a trimis si nu va trimite e-mail-uri de verificare, atentionare sau autentificare, arata un comunicat al bancii.

Raiffeisen Bank reaminteste clientilor sai sa nu raspunda mesajelor electronice in care li se cere numarul de card si codul PIN, pentru a evita situatiile generate in ultima perioada de atacurile de tip phishing.

De asemenea, banca atrage atentia ca institutia nu solicita in nicio situatie, prin mesaje e-mail, informatii confidentiale de tipul parolei, a numarului de card sau a codului PIN, date care nu trebuie divulgate sub nici un motiv.

"Nu raspundeti unor astfel de mesaje, ci va rugam sa le redirectionati catre banca pe adresa de mail: centrala@rzb.ro sau sa le semnalati la numarul de telefon 0800.802.02.02", se precizeaza in comunicatul bancii.

De la inceputul acestui an pana in prezent, si clienti ai altor banci - printre care Bancpost, Piraeus Bank, BRD-SocGen sau BCR - au fost tinta unor atacuri de tip phishing.

NewsIn

Ultimele stiri pe BankNews.ro: