ZF: BCR cheltuieste 200 de euro pe zi pentru fiecare angajat inscris intr-un curs de formare
Data publicarii: 25-07-2008 | HR/CariereBCR, cea mai mare banca din sistem, investeste in medie in activitati de training per angajat aproximativ 200 de euro pe zi.
"Costul pe salariat, din ceea ce avem cheltuit pana acum, este de 175 de euro pe om zilnic. Tinand cont si de participarile la conferintele in strainatate, unde costul pe zi ajunge si la 1.000 de euro, se poate estima un cost total de 185 - 200 de euro pe om pe zi", spune spune Cosmina Coman, director executiv al directiei de managementul cunoasterii in BCR, care coordoneaza toata activitatea de formare din cadrul bancii.
Integral in Ziarul Financiar
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut