Ceasul Zero-G: Un alt mod de a afla ora, de la Tokyoflash
Data publicarii: 30-07-2008 | IT&CTokyoflash este o companie inovatoare renumita pentru productia unora dintre cele mai neobisnuite ceasuri din lume. Zero-G este inca o dovada in acest sens, combinand tehnologia de ultima ora cu un design retro. La inceput pot fi intampinate anumite probleme in aflarea orei afisate pe display-ul LCD, insa totul se schimba foarte repede devenind chiar distractiv.
Astfel indicatorul care arata ora este similar celui de la ceasurile analog. Deosebirea consta in segmentul curbat care reprezinta minutarul. Potrivit Ubergizmo.com, acesta este, pana in prezent, ceasul cel mai usor de descifrat de la compania Tokyoflash.
Zero-G are 60 de grame si este disponibil in culorile negru si argintiu pentru aproximativ 98 de dolari.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut