Orange vinde iPhone-urile 3G in Franta cu macar 100 de euro mai ieftin decat in Romania
Data publicarii: 06-09-2008 | AfaceriIn Romania cel mai ieftin cost total de achizitie (terminal+abonament) pentru un iPhone 3G de 8 GB este de circa 970 de euro, cu TVA inclus, din care telefonul este 409 euro diferenta fiind abonamentul minim de 39 de euro fara TVA (circa 46 de euro cu) semnat pe o perioada de 12 luni, noteaza Gandul.
In Franta, "acasa" la Orange, divizia de telefonie mobila a gigantului France Telecom, costul de achizitie la abonamentul minimal este cu 100 de euro mai mic, respectiv de 870 de euro, cu TVA inclus, maturitatea abonamentului fiind tot de 12 luni. Calculele au la baza ofertele oficiale ale celor doua reprezentante Orange, din fiecare tara, pe cel mai mic abonament minim, de 39 euro in Romania si de 53 de euro in Franta. Desi abonamentul minim in Franta este cu 14 euro mai scump, de unde un cost suplimentar de circa 200 de euro pe cele 12 luni de abonament, la francezi achizitionarea terminalului minune de la Apple este in continuare mai ieftina in acest caz din cauza pretului propriu-zis al telefonului, care costa 409 euro in Romania si 149 de euro in Franta, cu TVA inclus.
Telefon ieftin numai la abonamente foarte scumpe
De altfel, principala nemultumire a fanilor iPhone, iPhone 3G si nu in ultimul rand al fanilor Apple, a fost tocmai incalcarea politicii de pret anuntata de Steve Jobs, CEO-ul gigantului Apple, conform caruia modelul 3G va fi de doua ori mai ieftin decat primul iPhone.
In ciuda freneziei mondiale care a avut loc la lansarea acestui telefon pe plan mondial, frenezie in urma careia Apple a vandut nu mai putin de un milion de astfel de terminale in primul weekend de dupa lansare, preturile foarte mari au atras criticile clientilor din intreaga lume.
Costul total de achizitionare a terminalului iPhone 3G de la dealer-ii autorizati, respectiv operatorii de telefonie mobila, varieaza intre 544,13 euro de la Optus in Australia pana la peste 1.600 de euro in Italia, cu abonament Vodafone, conform unor statistici facute de clienti ai iPhone la nivel global. In cele doua cazuri este vorba despre abonamente minime semnate pe doi ani.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut