Romtelecom a investit un milion de euro intr-un Call Center pentru IMM-uri in Brasov

Data publicarii: 16-09-2008 | Afaceri

Romtelecom a inaugurat marti un nou Call Center pentru clientilor companii, din segmentul companiilor mici si mijlocii, investitie ce se ridica la peste un million de euro, potrivit unui comunicat de presa trimis marti de companie.

Astfel, Call Center-ul va promova la nivel national serviciile comerciale ale Romtelecom, atat pentru clientii existenti, cat si pentru cei noi.

Potrivit companiei, Call Center-ul a devenit operational in august, si, pana acum, aproximativ unul din cinci clienti contactati au acceptat noile oferte facute de agentii Call Center-ului, cu o rata cu 35% mai mare decat standardul industriei.   

Astfel, Call Center-ul are rolul de a promova serviciile companiei, de a le oferi clientilor suportul necesar pentru a alege cele mai potrivite solutii de comunicatii,  precum si de a ii ajuta sa achizitioneze servicii aditionale printr-un simplu apel. Piata generala de business adresata de agentii Call Center-ului este estimata la aproximativ 250 000 companii active. 

"Agentii nostri vor monitoriza procesul de instalare a serviciilor si vor anunta clientii asupra stadiului cererilor lor. Rezultatele pe care le-am inregistrat pana acum ne arata ca ne indreptam in directia buna," a spus Yorgos Ioannidis, director general al Romtelecom.

NewsIn

Ultimele stiri pe BankNews.ro: