Murdoch vinde o reclama pe prima pagina din wsj.com cu 100.000 de dolari pe zi

Data publicarii: 23-09-2008 | Media

Site-ul The Wall Street Journal, www.wsj.com, ar putea aduce venituri mai mari cu 100 de milioane de dolari din publicitatea online, a spus presedintele News Corp, Rupert Murdoch. Site-ul wsj.com obtine aproximativ 100.000 de dolari pe zi de la cei care doresc sa li se faca publicitate pe prima pagina, al carei design a fost schimbat.

Veniturile din publicitate ale versiunilor printate oferite de Dow Jones, printre care se numara The Journal si Barrons, vor creste cu doar 3 milioane de dolari, ajungand la 642 de milioane de dolari in acest an.

Insa "in conditiile actuale de pe Wall Street" ar fi foarte greu sa ceri ratinguri mai mari pentru produse indraznete precum Factiva.

Reteaua sociala online MySpace obtine in medie aproximativ 500.000 de dolari pe zi pentru publicitate pe pagina principala, iar suma ajunge si la un milion de dolari in unele zile, a afirmat CEO-ul News Corp, adaugand ca i-ar placea ca pe site sa existe mai putine reclame care sa fie taxate mai mult. "MySpace va deveni un important aducator de profit", a spus Murdoch.

Integral in Ziarul Financiar

Ultimele stiri pe BankNews.ro: