Piata autohtona a serviciilor de team building va creste anul acesta cu 20 - 25%
Data publicarii: 28-09-2008 | HR/CarierePiata locala a serviciilor de team building va creste anul acesta cu 20 - 25 la suta, pana la 250 de milioane de euro, a declarat directorul executiv al agentiei de turism Perfect Tour, Sorin Vaduvoiu.
"Piata autohtona a serviciilor de team building a inregistrat anul trecut valoarea de 200 milioane euro, iar pentru 2008 estimam o crestere de 20 pana la 25 la suta", a afirmat reprezentantul agentiei de turism, specializata si in prestarea serviciilor de team building. Potrivit acestuia, cresterea sustinuta a pietei a fost sprijinita de un numar tot mai mare de clienti, volumul acestora fiind estimat pentru anul in curs la circa un milion.
In momentul de fata, firmele de profil desfasoara doua tipuri de team building, respectiv servicii turistice, ce cuprind transport, transfer, cazare, masa etc. si servicii specializate, precum activitati specifice outdoor, indoor, training.
Conform prestatorilor unor astfel de servicii, tarifele pentru pachetele de team building pot varia, in funtie de complexitate si destinatie, intre 500 si 2.000 euro, pentru servicii complete.
"Pragul de sus in ce priveste tarifele se situaza undeva la un milion de euro, per eveniment", mentioneaza Todea Daniel, managerul Adventures4all, firma specializata in servicii de team building.
In ce priveste destinatiile, clientii romani solicita pachete de team building in special in tara, in locuri precum Delta Dunarii, Valea Prahovei sau Sibiu. De asemenea, companiile solicita excursii de tip team building si in destinatii externe, precum Bulgaria sau Turcia, dar si destinatii exotice, cum este Cuba, a precizat Todea Daniel.
In ciuda faptului ca piata de team building este caracterizata ca fiind in plina ascensiune, prestatorii de servicii de profil sustin ca exista mai multe aspecte care impiedica desfasurarea de activitati specifice in parametrii optimi.
"Lipsa infrastructurii pentru destinatiile interne si a multiplelor posibilitati de activitati si agrement reprezinta o adevarata problema pentru acesta industrie", a adaugat Sorin Vaduvoiu. De asemenea, potrivit acestuia, o alta problema este reprezentata de lipsa de aeronavelor de dimensiuni mari care sa opereze din Romania.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut