Doua campanii de informare privind accesarea banilor UE au costat Guvernul peste 1,2 milioane euro
Data publicarii: 30-09-2008 | EconomieDoua campanii de informare privind accesarea banilor UE, prin care publicul este invitat sa depuna proiecte si sa acceseze site-ul www.fonduri-ue.ro, au costat Guvernul circa 1,2 milioane de euro, cea mai mare parte a banilor fiind alocata pentru serviciile firmei Best Advertising & Consult SRL.
Contractul pentru prima parte a campaniei initiate de Agentia pentru Strategii Guvernamentale (ASG), care s-a derulat in perioada 1-21 mai 2008, a fost atribuit prin licitatie deschisa firmei Best Advertising & Consult SRL, valoarea sa fiind de 2.157.159 lei cu TVA (aproximativ 590.000 de euro).
Potrivit unui comunicat al Agentiei pentru Strategii Guvernamentale (ASG), institutia deruleaza in perioada 1-21 octombrie 2008 cea de-a doua etapa a campaniei de informare privind accesarea fondurilor europene postaderare "Bani buni pentru idei bune! Finantare europeana pentru Romania". Cea mai mare parte a banilor a fost alocata, in cea de-a doua parte a campaniei, pentru serviciile de publicitate prestate de firma Best Advertising & Consult SRL, respectiv 2.249.299 lei cu TVA inclus (aproximativ 608.000 euro), iar pentru serviciile de creatie si productie ale firmei SC Media One SRL a fost alocata suma de 127.687 lei cu TVA inclus (circa 34.500 euro)
Cea de-a doua etapa a campaniei presupune, la fel ca si prima, difuzarea a trei spoturi TV si a trei spoturi radio pe principalele posturi, precum si afisarea unui banner pe Internet.
Cele trei spoturi TV postate pe pagina de internet a Agentiei pentru Strategii Guvernamentale prezinta o femeie de afaceri, un fermier si un primar care povestesc ce au realizat cu ajutorul banilor europeni, acestia indeamnand totodata persoanele interesate sa depuna proiecte de finantare si sa acceseze site-ul www.fonduri-ue.ro. Spoturile radio preiau identic mesajul spoturilor TV.
Potrivit documentului remis de ASG, in urma primei etape a campaniei de informare, din perioada 1-21 mai 2008, rapoartele privind accesarile si traficul realizate pe pagina de internet, oferite de catre Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale, au indicat cresteri de pana la 15 ori ale principalilor indicatori de trafic: numar de vizitatori unici, numar de vizite, volum de date transferate, in perioada derularii campaniei, comparativ cu perioada anterioara.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall