Aproape 80% din companiile care isi pierd datele stocate electronic renunta la business
Data publicarii: 30-09-2008 | AfaceriAproape trei din cinci companii care isi pierd datele stocate electronic renunta la business din cauza slabei intelegeri a modului in care se salveaza si stocheaza datele, a declarat Serban Zirnovan, enterprise business manager Dell, pentru Bulgaria si Romania.
"Imi doresc ca beneficiarii serviciilor noastre sa nu spuna ca-si doresc produsul sau serviciul respectiv pentru ca este cel mai bun. As prefera sa spuna ca au nevoie de el. Dupa parerea mea, in Romania, nivelul de informare este corect, dar problemele care apar sunt prestatia serviciilor si nivelul de consultanta, pe care companiile sunt dispuse sa le plateasca. Capacitatea de stocare si importanta datelor electronice, care necesita o stocare sigura, tin numai de marimea companiei si de domeniul de activitate" a adaugat Zirnovan.
Potrivit reprezentantului Dell, piata de solutii de Backup si Data Recovery, este intr-o crestere puternica, existand produse si solutii de salvare si stocare a datelor foarte interesante, pe care companiile incep sa le foloseasca din ce in ce mai des, odata cu aparitia de noi tehnologii si noi modalitati de a oferi siguranta stocarii informatiilor.
Aceste mijloace sunt reprezentate de solutiile de disaster recovery, solutii IT specifice si nu neaparat extrem de complexe, destinate protectiei datelor si, uneori, chiar a infrastructurii in caz de avarii cu consecinte periculoase, iar simpla posesie a unor infrastructuri performante IT nu mai este suficienta. O astfel de infrastructura trebuie dotata, chiar si in straturi succesive si redundante, cu mijloace eficiente de protectie si, mai ales, de recuperare, daca se poate integrala, a datelor in cazul aparitiei unor fenomene devastatoare.
Compania Dell a anuntat un profit trimestrial peste asteptarile pietei, datorita reducerilor de costuri si cererii robuste din partea consumatorilor si a pietelor din strainatate. Cresterea cu 22% a livrarilor Dell a fost cea mai puternica din ultimii doi ani. Profitul net al companmiei a crescut, in primul trimestru, cu 784 milioane dolari (38 centi/actiune), de la 759 milioane dolari (33 centi/actiune) acum un an.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall