Aproape 80% din companiile care isi pierd datele stocate electronic renunta la business

Data publicarii: 30-09-2008 | Afaceri

Aproape trei din cinci companii care isi pierd datele stocate electronic renunta la business din cauza slabei intelegeri a modului in care se salveaza si stocheaza datele, a declarat Serban Zirnovan, enterprise business manager Dell, pentru Bulgaria si Romania.

"Imi doresc ca beneficiarii serviciilor noastre sa nu spuna ca-si doresc produsul sau serviciul respectiv pentru ca este cel mai bun. As prefera sa spuna ca au nevoie de el. Dupa parerea mea, in Romania, nivelul de informare este corect, dar problemele care apar sunt prestatia serviciilor si nivelul de consultanta, pe care companiile sunt dispuse sa le plateasca. Capacitatea de stocare si importanta datelor electronice, care necesita o stocare sigura, tin numai de marimea companiei si de domeniul de activitate" a adaugat Zirnovan.
 
Potrivit reprezentantului Dell, piata de solutii de Backup si Data Recovery, este intr-o crestere puternica, existand produse si solutii de salvare si stocare a datelor foarte interesante, pe care companiile incep sa le foloseasca din ce in ce mai des, odata cu aparitia de noi tehnologii si noi modalitati de a oferi siguranta stocarii informatiilor.
 
Aceste mijloace sunt reprezentate de solutiile de disaster recovery, solutii IT specifice si nu neaparat extrem de complexe, destinate protectiei datelor si, uneori, chiar a infrastructurii in caz de avarii cu consecinte periculoase, iar simpla posesie a unor infrastructuri performante IT nu mai este suficienta. O astfel de infrastructura trebuie dotata, chiar si in straturi succesive si redundante, cu mijloace eficiente de protectie si, mai ales, de recuperare, daca se poate integrala, a datelor in cazul aparitiei unor fenomene devastatoare.

Compania Dell a anuntat un profit trimestrial peste asteptarile pietei, datorita reducerilor de costuri si cererii robuste din partea consumatorilor si a pietelor din strainatate. Cresterea cu 22% a livrarilor Dell a fost cea mai puternica din ultimii doi ani. Profitul net al companmiei a crescut, in primul trimestru, cu 784 milioane dolari (38 centi/actiune), de la 759 milioane dolari (33 centi/actiune) acum un an.

NewsIn