Managerii Vodafone Romania, platiti ca in Vest, specialistii cu 30% mai putin
Data publicarii: 02-10-2008 | HR/CariereSalariile la nivel de top si middle management din cadrul subsidiarei Vodafone din Romania au ajuns, in ultimii doi ani, sa fie similare celor ale angajatilor de pe aceleasi pozitii din tarile Europei de Vest. La nivel de executie, diferentele salariale fata de Vest sunt de maximum 30%.
"Pentru posturile de executie, salariile au crescut cel mai mult, dar nu pot inca sa se ridice la nivelul celor din strainatate, nu avem productivitatea si eficienta economica sa suportam o astfel de crestere", a declarat pentru Business Standard Anca Podoleanu, directorul de Resurse Umane al Vodafone Romania. Pozitiile pentru care a crescut valoarea angajatilor pe piata sunt cele din call-center, care au inregistrat un avans al salariilor de 30%, din cauza lipsei de disponibilitati a fortei de munca, si cele de specialisti IT, care au crescut cu 20%.
Pachetele de beneficii oferite in cadrul Vodafone Romania pentru pozitiile de top si middle management sunt, de asemenea, aliniate la nivelul celor din Europa de Vest. "Pe piata, diferentele mari sunt la nivelul bonurilor anuale, atat prin cantitate, cat si prin modul in care sunt calculate si la nivelul programelor de retentie, in strainatate, intrarea in actionariat fiind frecvent practicata, spre deosebire de Romania", spune Anca Podoleanu. Vodafone Romania ofera, incepand de anul acesta, pachete de actiuni tuturor angajatilor. Acestia isi vor putea exercita dreptul asupra lor dupa doi ani, masura avand si rol de retentie a personalului.
Pozitiile cel mai dificil de ocupat in cadrul companiei sunt cele de nisa, precum dezvoltatori IT si specialisti seniori, precum si cele care necesita atat o pregatire profesionala optima, cat si abilitati manageriale si de leadership.
"La nivelul specialistilor, piata este inca frageda. Seniorii trebuie crescuti in cadrul companiei. Jumatate dintre posturile vacante sunt ocupate prin promovare interna, iar 20% dintre recrutarile realizate sunt reprezentate de candidati fara experienta, care ocupa mai ales posturile din departamentul de customer operation service", mentioneaza Podoleanu. Pentru competentele care nu se gasesc in Romania, Vodafone aduce specialisti straini, cum ar fi Vicky Cookson, din Marea Britanie, care ocupa in cadrul companiei pozitia de HR operations director si a carei experienta va servi la valorificarea din punctul de vedere al departamentului HR a platformei SAP, care se implementeaza in Vodafone.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut