Angajatii tineri vor feedback despre munca lor din partea sefilor
Data publicarii: 21-10-2008 | HR/CarierePotrivit unui studiu citat de Wall Street Journal, angajatii tineri din asa numita generatie Y sunt intr-o mai mare masura interesati decat angajatii mai in varsta sa afle cum le apreciaza sefii munca. "Este extrem de important pentru mine sa stiu cum este perceputa activitatea mea si ce impact are in cadrul organizatiei", spune o angajata de 26 de ani a Accenture Ltd din Chicago.
Cresterea cererii de feedback in randul salariatilor tineri a fortat o serie de angajatori sa regandeasca strategiile de analiza ale performantei angajatilor. Adesea, evaluarile anuale nu mai sunt suficiente.
Ernst&Young LLP a lansat in urma cu cativa ani un instrument online numit Feedback Zone, unde angajatii pot cere sau trimite feedback-uri cand vor. Firma de consultanta si audit financiar asigura fiecarui salariat un "mentor" si isi instruieste supervizorii sa raspunda in cea mai buna maniera solicitarilor. O politica asemanatoare are si gigantul din industria IT, IBM.
O cercetare recenta arata ca 65% din angajatii tineri ai Ernst&Young spun ca furnizarea de informatii despre modul de realizare al unei sarcini de serviciu este foarte importanta pentru ei, fata de doar 39% pentru angajatii mai in varsta. 85% din cei tineri spun ca ar dori un feedback constant din partea superiorilor legat de rezultatele lor, in comparatie cu doar 40% in randul angajatilor de peste 40 de ani.
"Exista diferente semnificative intre comportamentul angajatilor din generatii diferite. Generatia Y (cei nascuti dupa 1980) asteapta cat mai multe confirmari ale muncii lor. Ei par dispusi sa accepte inclusiv criticile si nu au tendinta sa reactioneze cu vehementa, spune Ben Rosen, profesor la University of North Carolina, unde conduce un centru de studiu al comportamentului organizational.
O alta diferenta fata de generatia de angajati mai in varsta este nevoia mai accentuata de ghidare. Tinerii solicita mai des ajutorul sau sfatul celorlalti colegi in rezolvarea unor probleme de serviciu, lucru care de multe ori creeaza tensiuni la locul de munca. Pentru a rezolva acest gen de probleme companiile au trebuit sa organizeze cursuri de training mai elaborate si mai costisitoare.
George Trifu
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut