Allianz-Tiriac Asigurari emite prin internet polite de asigurare auto si de calatorie
Data publicarii: 24-11-2008 | AutoAsiguratorul Allianz-Tiriac Asigurari emite, incepand de luni, polite in sistem electronic pentru clientii persoane fizice pentru trei tipuri de produse de asigurare auto si pentru calatorii, a anuntat compania.
Pentru inceput, cele trei produse care pot fi achizitionate prin internet sunt asigurarea obligatorie de raspundere civila pentru pagube produse tertilor din accidente auto (RCA), asigurarea de avarii si furt a autovehiculelor (Casco direct) si asigurarea de calatorii in strainatate, toate exclusiv destinate persoanelor fizice, potrivit companiei.
Comisia de Supraveghere a Asigurarilor (CSA) anuntase la inceputul acestei luni ca va introduce o prevedere potrivit careia, din 2009, politele de raspundere civila auto obligatorie (RCA) sa fie emise si in sistem electronic, urmand ca din 2010 sa fie emise numai in acest sistem.
Plata produselor disponibile prin Allianz Direct se poate face online, dar si in numerar, prin card bancar la bancomat, transfer bancar sau debit direct.
In paralel cu lansarea serviciului de vanzare online, Allianz-Tiriac Asigurari a dezvoltat o polita de asigurare de avarii si furt auto, denumita "Casco Navigator".
"Este primul produs casco de pe piata special si exclusiv conceput pentru persoane fizice", a spus directorul executiv asigurari generale in cadrul companiei, Aurel Badea. "Prin constructia sa, Casco Navigator se adreseaza unei categorii foarte largi de soferi, care include atat persoanele cu venituri sub medie, cat si pe cele cu venituri peste medie, avand preferinte mai sofisticate", a adaugat el.
Casco Navigator asigura riscuri de baza de avarii si furt, accidente si asistenta rutiera, la care pot fi adaugate optional un numar de sapte clauze suplimentare. O astfel de clauza este cea de "asigurare a vehiculelor iesite din garantie", care reduce valoarea primei de asigurare platita de cumparator, impunand, in caz de dauna, efectuarea reparatiilor autovehiculului asigurat exclusiv in una dintre cele peste 500 de unitati reparatoare partenere cu care Allianz-Tiriac are incheiate contracte de decontare directa.
Clientii ce achizitioneaza o polita Casco Navigator au acces gratuit, in anumite limite, la asigurare de accidente a persoanelor din autovehicul si deces din boala a soferului, la asigurarea bunurilor personale din autovehicul, asigurarea dotarilor suplimentare, precum si la asistenta rutiera.
Tarifarea pentru polita Casco Navigator se face electronic.
Pentru politele de asigurari auto destinate persoanelor fizice, Allianz-Tiriac practica, din 2006, un sistem de tarifare electronica ce genereaza oferte de prime individualizate, corelate cu profilul de risc al asiguratului, cu istoricul daunalitatii inregistrate de client si cu gradul de fidelitate al acestuia in ceea ce priveste relatiile contractuale cu asiguratorul.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut